FireNacho Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Jeg har kjøpt ett nytt skjermkort: (Sapphire Radeon 9600 Atlantis 256MB DDR ) http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl Og jeg får ikke TV-ut til å funke skikkelig. Noe som funket fint med mitt forrige Geforce4 MX 440. Etter å ha installert drivere til kortet går jeg inn på settings på Display proberties. Der ser jeg da skjerm 1 og 2, akkurat som med det forrige skjermkortet mitt. men når jeg høreklikker på skjerm nr2 (TVen) og trykker "Attached" skjer det ikke noe som helst. Er det noe spesielt som må gjøres for å få det til å funke ? Alt funket fint med det gamle, der fulgte det også med et Nview prog. Med Radeon 9600 fulgte det ikke med noe sånt.... (men det er noe sånn Hydra Vision eller no med som jeg ikke har sjekka helt ut ennå) Lenke til kommentar
ocViking Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Kom borti det samme da jeg kjøpte meg sapphire radeon 9600. Anbefaler at du laster ned nyeste driver. Da kan du aktivere tv-ut slik: Egenskaper for skjerm->Avansert->Visning NB Du må gjøre dette med skjerm 1 valgt. Lenke til kommentar
olaeirik Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Med mitt Sapphire Radeon 9500 non-pro (modda til pro) trykker jeg ALT + F5 Da aktiviseres TV-OUT. Kanskje dette funker hos dere også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå