chil Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 jeg har kjøpt 2x512 brikker Twinmos/Winabond fra komplett for ca 2 måender sia (når prisane var ganske lave ) jeg merker at jeg ikke klarer å kjøre noe særlig aggresive instlligere på dem heller ikke særlig høy fsb. jeg har sittet å sett på ramane mine og det står bare twinmos på dem, kan ikke finne noe winbond merke eller noe som tyder på at det er winbond brikker. kan jeg ha fått feil brikker?? takk for svar[/u] Lenke til kommentar
chil Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 kan jeg ikke lese på selve brikkene om det er winbond? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Tror det skal stå en "W" elns nede i hjørnet elns tror jeg, på selv kortet. Kan huske det var en post om dette tidligere. Det var bilder der, så prøv å søk litt så kanskje du finner den Ellers så klarer jeg ikke å definere det bedre, husker ikke helt hvordan bildene så ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå