Choo Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Hei. Jeg klokka min CPU men med det samme jeg restarta etter de første 5 steppene kom det mange små pipelyder etter oppstart. og når jeg kom inn i BIOs kom en laang pipe lyd, som forsvant da jeg trykte på piletastene, hva kan det være? oppsettet mitt ser du i signaturen. Kan flashing av BIOS hjelpe? Har hørt at lydkortet kan svikte om man overklokker med mitt HK. mvh André. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Leser du i manualen til hovedkortet ditt, så er det god mulighet for at det står en "oversettelse" for disse pipelydene.. Lenke til kommentar
Choo Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 mulig det, men de kommer for fort til og telle de. men skal sjekke:D Choo. Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Sikkert helt på jordet, men har du prøvd å boote uten keyboard plugget i. Samme "feilmelding"? Hørte litt ut som POSTen man får når en key er stuck. Lenke til kommentar
Choo Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 oki, skal prøve når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå