kokkelimonke Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Har et lite problem.. og her kjøres det norsk Windows så det er litt vanskelig å søke på google og andre saker. Har et lite workgroup-nettverk (veldig midlertidig) som har fungert helt fint. Nå for noen dager siden satte jeg opp en skriver på en av maskinene og delte denne ut. Jeg opprettet en bruker som hadde et brukernavn og passord som jeg delte ut til de andre brukerne på nettet. Men, etter at jeg gjorde dette så har det på tre av maskinene kommet en feil som sier noe sånt som dette idet jeg logger på: "Det vil bli opprettet en ny midlertidig sidevekslingsfil - du må øke denne. Dette gjør du ved å *balbala*".. Veldig mulig det ikke står helt sånn, men noe lignende. Hvertfall så hjelper det ikke å øke sidevekslingsfilen. Uansett hvor mye jeg øker den til så blir den resatt til en slags default 20MB fil neste gang jeg logger på.. Noen som har peil? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Etter at du skriver inn den nye verdien, trykker du på set/angi knappen litt til venstre for der du skriver inn verdien? Dersom du ikke gjør det vil ikke den nye verdien bli lagret. Lenke til kommentar
kokkelimonke Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 Ja, jeg trykker Angi og alt ser ut til å være greit. Når jeg trykker OK så sier den også ifra om at verdien er endret og at jeg derfor må restarte. Dette gjør jeg. Men når jeg skal logge på igjen får jeg fortsatt feilmeldingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå