_tHokA_ Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Har noen prøvd de nye Hertz SPL Show SV 165.1 høytalerne? Og som har noe å si om de? http://www.elutstyr.no/info/hertz_SPLShow_SV165_1_tech.pdf cossiemk1 får ikke lov til å svare. Han er bare negativ uansett hva folk spør om Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Jo, takk for det.... Har et sett liggende her som skal inn i en bil i helgen, men skal ikke si noe om hvordan de låter da, og skal få han som skal ha de til å holde kjeft også, siden det er jeg som moterer dem for han Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 30. november 2012 Forfatter Del Skrevet 30. november 2012 Du kan gjerne si hvordan de låter, men jeg har jo opplevd at du er 99.7% negativ til alt av det andre spør om. Og siste 0.3% er ting du selv har i bilen Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Du kan gjerne si hvordan de låter, men jeg har jo opplevd at du er 99.7% negativ til alt av det andre spør om. Og siste 0.3% er ting du selv har i bilen Da synes jeg du burde sette deg ned og lese gjennom endel av postene jeg har skrevet i, så kanskje du får en litt annen oppfattning. Skal være enig i at jeg kan virke litt krass i noen av svarene mine, og sikkert kunne ordlagt meg annerledes, men at jeg er negativ til alt er jeg ikke enig i. Prøver stort sett og hjelpe de som spør om ting her inne Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 30. november 2012 Forfatter Del Skrevet 30. november 2012 Da synes jeg du burde sette deg ned og lese gjennom endel av postene jeg har skrevet i, så kanskje du får en litt annen oppfattning. Skal være enig i at jeg kan virke litt krass i noen av svarene mine, og sikkert kunne ordlagt meg annerledes, men at jeg er negativ til alt er jeg ikke enig i. Prøver stort sett og hjelpe de som spør om ting her inne Joda, det er sant det. Lest mange poster som du hjelper.. Skal si meg enig der.. Men si ifra da du har koblet opp de hertz høytalerne da. Spent på hvordan de låter.. Driver å vurderer dem til bilen, men er usikker. Lurer på m jeg heller skal kjøre safe og velge et Focal sett istedenfor Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Hva skal du ha sammen med disse da evt? Hvilke diskanter og delefilter? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 30. november 2012 Forfatter Del Skrevet 30. november 2012 Hva skal du ha sammen med disse da evt? Hvilke diskanter og delefilter? Driver å ser på det nå. Har ikke helt bestemt meg enda. Om det blir Focal høytalere, så blir det et ferdig sett med Focal PS165 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå