Arodem Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Den skrantende utgiveren lar deg betale hva du vil for seks spill. Les hele saken Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Hva er vitsen med å inkludere kalkunen RF: Armageddon når de heller kunne tatt med det fantastiske RF: Guerilla? 2 Lenke til kommentar
dredg Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Nå må folk kjøpe THQ spill for harde livet så vi sikrer at Company of Heroes 2 kommer ut som planlagt i mars! 2 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 THQ har kanskje gjort et par solide blundere, men når man ser på den lista over spill håper jeg virkelig de får leve videre. Om ikke annet så jeg kan få spille Darksiders 3 og 4, og jeg vil virkelig ikke se Saint's Row gå dukken. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 THQ har kanskje gjort et par solide blundere, men når man ser på den lista over spill håper jeg virkelig de får leve videre. Om ikke annet så jeg kan få spille Darksiders 3 og 4, og jeg vil virkelig ikke se Saint's Row gå dukken. De sterkeste franchisene blir nok kjøpt av andre, sammen med studioene som lager spillene. Men om Activision får kloa i noen av de kommer det nok til å gå dårlig. 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Med tanke på at THQ er en av de beste utgivere burde vi hjelpe dem så mye vi kan, så jeg håper de som ikke allerede har spillene finner mye verdi i dem og at det vil hjelpe litt på bankbalansen. Lenke til kommentar
latslask Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Har forhåndsbestillt CoH 2 allerede! 1 Lenke til kommentar
vun Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Håper THQ overlever, har allerede mesteparten av det som tilbys i pakken her, men vurderer om jeg skal ta meg råd til å kjøpe det som en gave. Bare jeg som har blandede følelser når snittet for en pakke verdt nærmere 200 dollar ligger under 6? Har derimot ingen problem med at dette går gjennom Humble Bundle. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 kjøpte det allerede i går jeg Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Eg har ingenting imot THQ, og dette var ei god moglegheit, so denne vart kjøpt. @vun Eg må innrømme at eg ikkje betalte meir enn 6 dollar, men der har vore mange utgifter i det siste (Kickstarter byrjer å bli eit problem), og dette er spel som eg neppe ville ha kjøpt ellers. Eg trur nokre få dollar er betre enn ingenting, og totalsummen kan no bli rett pen, sjølv om gjennomsnittet er lågt. Kay Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Her får man trå til. Uff dette er altfor spennende for min del. Metro 2033 er det beste spillet jeg har spilt på år og dag. Om metro last light aldri kommer får jeg hjerteinfarkt. 1 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Nå synes jeg vi her til lands kan ta oss råd til å betale fullrpis for et av spillene i det minste. Det tror jeg de aller fleste av oss har råd til, men likevel, penger i kasse er penger i kassa. Støtt THQ så mye dere bare kan. De har vært i hardt vær en stund nå, men makan, de har også laget noen av de mest solide spillene på mange år. For ille om et feilslått tegnebrett skal ta knekken på dem. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Gav bare 6$. Med tanke på at jeg hadde halvparten fra før og egentlig ikke var interessert i de 3 andre så synes jeg det er greit. Alternativet er jo ingenting. (Må fortsatt ta igjen min feilaktige overbetaling på en tidligere humble bundle også. ) Lenke til kommentar
oczer Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Siste intresante spillet som THQ ga ut var Titan Quest. Det sier vel litt om hvorfor de sliter. Skulle gjerne hjelpe, men de har jo ingen spill jeg har lyst på Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Spiller ikke altfor mye på PC, men pleier å plukke opp de fleste buntene likevel. Metro har jeg hatt lyst til å prøve, så får vel ta en kikk snart. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Har alt alle spela - eller, ikkje RF:A, men det er faktisk så hjarteskjærande dårleg at eg aldri vil spele det igjen, mykje mindre betale for det - men ellers er dette ei god pakke. Kunne kanskje slengt med det første STALKER-spelet òg, men det har vel alle kjøpt på Steam-sal no. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Siste intresante spillet som THQ ga ut var Titan Quest. Det sier vel litt om hvorfor de sliter. Skulle gjerne hjelpe, men de har jo ingen spill jeg har lyst på Men det får jo være din mening. Ikke kom å si at det som om det er en universal mening. THQ har gitt ut flere gode spill siden det. Feks: CoH, Darksiders 1 og 2, Metro 2033 og snart 2034, Warhammer 40k dawn of war 2. 1 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 at THQ kan lage spill er helt sikkert... er lett day one buy når THQ kommer med nye spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå