gorsol Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Vi gir bort nøkler til den første lukkede betatesten. Les hele saken Lenke til kommentar
DerpDude Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Spillet er jo som sagt i beta og selvom det kanskje er litt begrenset på hva man kan gjøre er det fortsatt knallkult, ABSOLUTT verdt å prøve folkens. Lenke til kommentar
Reacto Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Er forøvrig bare amerikanske servere tilgjenglig, men PvP fungerer egentlig ganske greit uansett (trykk K når du kommer inn på karakteren din). IRC kanal på GlobalGamers er #firefall. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Takk for betakey. Hørte om dette for en stund siden. Kanskje dette er bedre enn Planetside 2? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) edit1: Glem det, rtfm problem. Takk for koden. edit2: UTC 7pm= kl 20:00 norsk vintertid, ikke 19:00. Endret 30. november 2012 av Aiven Lenke til kommentar
Amuse Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Takk for betakey. Hørte om dette for en stund siden. Kanskje dette er bedre enn Planetside 2? Kan egentlig ikke sammenlignes. Planetside 2 er et Massive Warfare spill, altså gigantiske styrker som består av kun spillere som sloss mot hverandre over territorier, og inkluderer fly, tanks og andre kjøretøy. Dette skjer alt i en konstakt verden. Firefall er hovedsaklig et PvE fokusert spill, hvor PvP fåregår i battlegrouns, av typen WoW/Rift/SWToR battlegrouns. Spillene er veldig forskjellig, men fantastisk argig begge to. Å si at den ene er bedre en den andre er som å si at Call of Duty er bedre en Starcraft, det avhenger totalt av hvilken type spill du liker. Lenke til kommentar
Maniox Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Takk for betakey. Hørte om dette for en stund siden. Kanskje dette er bedre enn Planetside 2?Kan egentlig ikke sammenlignes. Planetside 2 er et Massive Warfare spill, altså gigantiske styrker som består av kun spillere som sloss mot hverandre over territorier, og inkluderer fly, tanks og andre kjøretøy. Dette skjer alt i en konstakt verden.Firefall er hovedsaklig et PvE fokusert spill, hvor PvP fåregår i battlegrouns, av typen WoW/Rift/SWToR battlegrouns. Spillene er veldig forskjellig, men fantastisk argig begge to. Å si at den ene er bedre en den andre er som å si at Call of Duty er bedre en Starcraft, det avhenger totalt av hvilken type spill du liker. Firefall satser faktisk på esports, er ikke PvE fokusert Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Om jeg skyter på andre i form av battlegrounds eller ikke, har vel egentlig ikke så alt for mye å si for meg. Jeg synes det er ganske mye sammenligningsgrunnlag mellom de to spillene, selv om jeg sikkert titter innom Planetside 2, om jeg skulle ende opp med å like Firefall. For meg blir Planetside 2 litt ensformig i lengden, selv om det er veldig gøy med litt instantaction i en times tid Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Servern er nede, virker det som. Litt kjedelig når man bare har noen få dager på å prøve.. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Ikke så rart til når "alle" skal inn samtidig... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Jeg kom meg inn, omsider. Men jeg går sånn ca 20 meter før jeg disconnecter igjen. Så tror jeg venter i et par timer Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Har fått spilt en liten time, litt typiske start "problemer" med at start quest områdene er overfylte. Og en del "terminaler" som battleframe og molecular ett eller annet ikke virker. Så jeg tar en pause til i morgen og ser om ting er litt mer stabilt da. De får i alle fall den stress testen av systemet de ønsker. Lenke til kommentar
Maniox Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) snip Endret 21. mai 2016 av Maniox Lenke til kommentar
trolomlllool Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Har noen vanlige beta keys jeg kan gi bort til noen trengende ;-)Kommer til og ignorere "kan ejg få betakey plsz?" meldinger jeg trenger ikke, men har veldig lyst på en Lenke til kommentar
Thulen Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Folk på forumet deler ut permanent beta keys som ikke slutter å virke etter helga -> Forums > Misc > Off Topic http://www.firefallthegame.com/community/threads/giving-away-beta-keys.66448/page-3#post-1548148 bare sånn at dere vet det. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Spilte litt i dag, virker veldig lovende dette spillet her Folk på forumet deler ut permanent beta keys som ikke slutter å virke etter helga -> Forums > Misc > Off Topic http://www.firefallt...-3#post-1548148 bare sånn at dere vet det. Takk for tipset Lenke til kommentar
nipton Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Bumper. har 5 eller 15 beta keys (Full beta keys) ikke no weekend only. vet ikke helt hvor mange. Pm meg med eposten deres for keys. Får meg som couch om du har spørsmål. Endret 8. desember 2012 av nipton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå