Falkers Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Min snart ni årige sønn har nå nylig fått Xbox Live Gold hjemme hos min tidligere samboer, her hos meg er det bare en gammel og meget godt brukt Xbox 360 uten Live eller trådløs nett som synger på siste værset. Så har allerede bestilt ny Halo 4 edition Xbox 360 som blir Julegave til min sønn i år, men eg vil gi han Live Gold her hjemme hos meg også Lurer da på om det lar seg gjøre å sette opp denne nye Xbox'en her hos meg med samme profil og Live medlemskap som min sønn har hjemme hos sin mor?....slik at han kan spille 'Live' med samme profil uansett om han er hos far eller mor? Eller må eg bestille nytt Live Gold medlemskap og lage ny profil her hjemme hos meg? Håper på gode svar før Julekvelden Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Ja, det går fint, men det går ikke ann å bruke begge boksene online samtidig 1 Lenke til kommentar
Falkers Skrevet 30. november 2012 Forfatter Del Skrevet 30. november 2012 Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå