Gå til innhold

Wii U Gamepad spørsmål


nagina

Anbefalte innlegg

Er ikke helt oppdatert innen konsoll og nintendo nå for tiden, og spesielt denne nye konsollen. Har par spørsmål jeg lurer på, håper noen kan svare på dem.

 

Det første er jo, denne gamepad'n, den store joysticken med skjerm, la oss si at muttern/fattern skal se på TV, Ok, det har jeg fått med med at man kan fortsette med gamepad og spille, men hva er range? må man sitte nært TVen eller kan man gå rundt i huset?

 

2. Kan gamepad'n brukes til som tablet i huset, eller er det begrenset range og konsollen må vel være på hele tiden mens man bruker gamepad'n?

 

Takker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. For det første er det nok ikke alle spill som kan spilles på gamepaden. I skrivende stund er jeg faktisk ikke sikker på hvilke som kan spilles der, skjønt Super Mario burde være logisk. Range er nok heller ikke det helt store. Tror vi snakker noen få meter fra konsollen, så du blir nok sittende i sofaen.

 

2. Har ennå ikke startet Wii U'en min (den står og opppaterer), men tror ikke gamepaden kan brukes som tablet - ennå, i alle fall. Dermed må nok konsollen være på, da det er herfra gamepaden får ting fra, og jeg tror ikke det er mulig å lagre noe på selve gamepaden. Men det kan endre seg etterhvert, så klart. Hva med å heller få en ekte tablet?

Lenke til kommentar

Er ikke helt oppdatert innen konsoll og nintendo nå for tiden, og spesielt denne nye konsollen. Har par spørsmål jeg lurer på, håper noen kan svare på dem.

 

Det første er jo, denne gamepad'n, den store joysticken med skjerm, la oss si at muttern/fattern skal se på TV, Ok, det har jeg fått med med at man kan fortsette med gamepad og spille, men hva er range? må man sitte nært TVen eller kan man gå rundt i huset?

 

2. Kan gamepad'n brukes til som tablet i huset, eller er det begrenset range og konsollen må vel være på hele tiden mens man bruker gamepad'n?

 

Takker.

1. Bor en leilighet på 100m2, TVen står inne i stua, og jeg kunne gå 7-8 meter før conncetion ble brutt. Jeg kunne også gå inn på kjøkkenet, der det er 2 vegger i mellom, og det fungerte fint, samme med doen. Så den klarer seg bra igjennom vegger og, selvom der var bare avstanden 4-5 meter i "luft linje" mellom veggene. Alle spill støtter ikke gamepad. Du kan fks spille black ops 2, super mario, men ikke zombie u. Men ja, du kan helt klart gå igjennom huset med den.

 

2. Konsollen må være på for at gamepaden skal brukes. Nettleseren er faktisk ganske bra, og den kan jo styre tven også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...