teitstol Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Idag er nye iMac tilgjengelig for bestilling Noen som har tenkt å bestille? Lurer litt på å bestille 27" versjonen med 1tb fusion drive, 3,4ghz i7 og 16gb ram. Eneste som holder meg tilbake er prisen... Unboxing av 21": http://www.youtube.com/watch?v=_r3-pRIt51Y Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 bare bestill den du husk at når du har den på pulten din og blir glad i den så kommer du til å glemme at du ga så mye for den. Det er en vannvittig pen maskin som tar minimalt med plass og som er en fryd å bruke. Jeg kommer ikke til å bestille en selv (fordi lommeboka er for liten) men hvis du har råd til det så er det bare å kjøpe Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Jeg teller på knappene. Har ikke egentlig råd, men.... Geir Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Jeg teller på knappene. Har ikke egentlig råd, men.... Geir man har som regel ikke råd til sånne morsomheter jeg har en iphone til 5000 og har ikke råd til å kjøre til skolen Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 På den annen side mistenker jeg at økonomien ikke blir bedre her i huset de neste årene, og da kan det jo være greit å ha en maskin man ikke trenger å bytte ut med det første. Jeg "trenger" en maskin til, til hjemmestudioet, og kunne tenke meg å sette den gamle dit om jeg kjøper en ny. Men det synes litt råflott. Geir Lenke til kommentar
Zt Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Bestilte meg en 27" i går via eplehuset. Hadde heller ikke råd egentlig, men jeg 'ordnet' det til med salg av forrige maskin og litt ymse ting. Synd det er 3-4 uker leveringstid, men er jeg heldig så har jeg den rundt juletider. Pfft... juletradisjoner er oppskrytt uansett 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå