Hansen83 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Er ute etter et lite høytaleranlegg som man kan sette iPhone i. Har iPhone 4S. Er opptatt av at anlegget ser bra ut og at det selvsagt har bra lyd. Noen som kjenner Radio Sonoro? http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151158880003253.450844.112840458252&type=1 Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Der fikk jeg virkelig følelsen av kinamikk.. Jeg ville vurdert to alternativer: 1. En skikkelig dock med solid lyd (det vil si at du må ut med rundt 3-4 laken) 2. Et kompakt stereoanlegg med digital inngang/airplay (samme budsjett) Om du bare skal ha støy i huset sendt ut fra i-dingsen din kan du spille fra hva som helst (omtrent). Skal du høre på musikk hadde jeg ikke brydd meg med å kjøpe et billig plast-anlegg. Om du i tillegg er villig til å kjøpe høyttalere brukt så har flere produsenter gode alternativer til forsterker, som Denon/Marantz sine kompakte systemer med airplay. Lenke til kommentar
Hansen83 Skrevet 30. november 2012 Forfatter Del Skrevet 30. november 2012 Jeg har hjemmestudio og tålig bra studiomonitorer på soverommet. Så om jeg skal høre på musikk setter jeg meg heller der. I stua tenker jeg først og fremst på et anlegg som er «bra nok», funker til vorspiel og som ikke ser grelt ut. Men det ligger rundt 3-4 lapper altså? Har du noen dock du anbefaler? Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Jeg ville sjekket ut B&W Zeppelin (mest trøkk) og eventuelt JBL eller Bose sine enheter. Om du holder til i en by ville jeg gått runden og hørt litt. Lenke til kommentar
Hansen83 Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 OK.. Men hvor mye må man ut med for å få noe bra? Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Jeg ville ikke brydd meg med å kjøpe de aller rimeligste. Arcam rCube eller B&W Zeppelin, Geneva? Min søster har en Zeppelin og den brukes til mye av det du beskriver. Hun er superhappy, og samboeren er ikke direkte misfornøyd han heller. Så - rundt 4.000 ville jeg begynt å titte. Lenke til kommentar
Hansen83 Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2012 Er det forresten Hi-Fi Klubben som er stedet å sjekke? Og vedr alternativ 1 og 2. Vil en dock ta mindre plass, men til gjengjeld ikke ha like god lyd? Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 jeg kjøpte jvc boomblaster. kanon til iphone 4! koster 3.000kr men det er en bra spiller. spilleren kan også brukes i bil, (lades med 12v dc kabel) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå