scirocco Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Ok. Skal kjøpe meg en 17" lcd skjerm og har kommet ned til tre kandidater. Hvilken av disse tre mener dere jeg burde velge? 1. Eizo L557 Eizo er Eizo. Skjermene fra Eizo vinner de fleste tester den er innom og denne er uten unntak. Meget bra farger og billedkvalitet. Oser av kvalitet. 2. Sony X73 Denne har egentlig ikke kommet ut for salg ennå og har bare funnet en test om denne hvor den fikk trekk for både fargegjengivelse og billedkvalitet. Det positive med denne skjermen er at den regulerer lysstyrken automatisk etter omgivelsene og er vel den eneste på markedet som gjør nettopp dette? 3. Hyundai Q17S Denne skjermen har kommet litt over middels i tester, men tar den likevel med på listen da den har fått gode omtaler på forumet her. Greie farger og ok billedkvalitet. Kun TCO99 godkjent. For min del heller jeg mest mot Eizo skjermen, men Sony sin høres også veldig spennende ut. En funksjon hvor den justerer lysstyrken etter omgivelsene kan bety veldig mye for øynene. Skal bruke skjermen mye så dette er viktig. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Hvis du ikke har dårlig tid, kan du vente et par dager. Eizo'n skal testes av en bruker som har kjøpt den, personlig gleder jeg meg til den testen. Selv bruker jeg huyndaien og er kjempe fornøyd. Men påpeker at det er enkelte (2 stk) som ikke har vært like fornøyde som meg. uansett LCD er et godt valg Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå