Veritas_ Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Blir vel med i år og. Ikke kommer jeg til å vinne og ei har jeg behovet for det. Faktisk skal jeg gi vekk en eventuell premie til førstemann som poster etter meg når jeg skriver: YES! Jeg vant. 24 des untatt fra dette ^^ 1 Lenke til kommentar
_gulo_ Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) JIPPI. Det er min tur også....komentar nr 21... edit: kommentar..... Endret 30. november 2012 av _gulo_ Lenke til kommentar
haakonmt Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Det eneste jeg har vunnet tidligere var et spill til en konsoll jeg ikke har, men det ble heldigvis en finfin julepresang! I år kan dere egentlig like godt bare sende alle premiene til meg, jeg har store vinnerambisjoner! Lenke til kommentar
baguett Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Vinner jeg i år blir jeg hoppende glad. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Lykke til alle sammen, og lykke til til meg selv, ikke minst! ^^, Det eneste jeg har vunnet tidligere var et spill til en konsoll jeg ikke har, men det ble heldigvis en finfin julepresang!Jeg kjøpte meg et spill til en konsoll jeg ikke har! For 2 år siden! Kan du tenke deg noe så patetisk? Haha... Lenke til kommentar
mrs.robinson Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 En må nok kjøpe seg alt en skal ha her i livet så det er bare å ta all overtid som er mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå