RBW Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 I morgen braker det løs, med tidenes råeste premiepott. Er du klar for julekalenderen? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 I år er det min tur 1 Lenke til kommentar
Ingenmannsland Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 I år er det min tur Ja, men det er min tur også Heldigvis er det nok av luker, så da kan vi foredele dem mellom oss to Lenke til kommentar
ZeroGee Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 I år er det min tur Ja, men det er min tur også :)Heldigvis er det nok av luker, så da kan vi foredele dem mellom oss to Jeg vet du mente oss 3, så jeg holder det ikke mot deg Det holder med 8 luker til hver.. <3 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Dere får nøye dere med 6 luker. Jeg skal også ha min del av kaken. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Vinner vel ikke noe i år heller 3 Lenke til kommentar
JackTh31 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Vinner vel ikke noe i år heller Ikke vær så pessimistisk da! Alle skal få! sier vi... Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 endelig, kanskje det for første gang vil være min tur i år! Jaaaaaaa, meee waaaaaaaaant! Lenke til kommentar
bChaos Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Håper min tur kommer i år Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Føle mej heldig i år ja Håper mest på en SSD eller en 46"-55" TV !! Lykke til til alle som deltar Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Er jo veldig mange julekalendere ute der, så det er jo alltids en sjangs for å vinne noe, gjerne ikke like bra som det du vinner på HW.no da... Lenke til kommentar
C.. Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Dette har jeg gledet meg lenge til, i år SKAL jeg vinne noe Vet jo godt at premiene her på Hardware.no er veldig bra uansett dag, men satser på å vinne på julaften! Endret 30. november 2012 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Har deltatt på disse kalenderne år etter år, men har ikke forsynt meg av premiebordet en eneste gang så langt. Hadde vært artig med litt flaks i år. Anyhow, lykke til alle sammen Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Blir med på alle luker bortsett fra de som gir bort TV, skal ikke ha NRK avgiften med i gaven. 3 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Får prøve i år også da, selv om sjansene er veldig små. Håper dere har brukt nok tid på lukene i år og kvalitetssikret dem slik at det ikke blir feil og misforståelser i dem. Syns jeg husker fra ifjor at noen av lukene ble godt diskutert pga manglende info eller tilnærmet som lurespørsmål. Gjør det gjerne vanskelig, men bare sørg for at spørsmål og svar blir entydig, og kanskje ikke så lett å søke seg til. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Skal delta på så mange, at jeg sikrer meg en premie! Er ikke kravstor på hva, bare følelsen av å vinne er godt nok. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Blir med på alle luker bortsett fra de som gir bort TV, skal ikke ha NRK avgiften med i gaven. Det er jo bare å gi den videre i julegave, eller selge den videre. Om du ikke er eier skal du ikke trenge å betale. Jeg fikk brev om NRK avgift etter jeg kjøpte en VHS/DVD kombo spiller til faren min til jul i forfjor (foreldre har en del gamle VHS) og NRK droppet det etter jeg forklarte situasjonen på mail. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Kommer ikke til å vinne i år heller Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Kan man vinne flere premier ? I hvertfall er det min tur i år !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå