Drugstar Genius Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Jeg klarte å slette profilen min på Xboxen min og dermed fikk jeg ingen tilgang til gamesavene. og når jeg finner de så står det unknown profile og hvis jeg kopierer denne filen så kan jeg overta eiersretten men det står att jeg ikke kan kopiere. Er det noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) De er knyttet opp til profilen din, så de vil aldri fungere på en annen profil. Jeg tror grunnen til dette er at man ikke skal kunne jukse seg til achivements. Ting man har kjøpt er også knyttet opp mot profilen. Uansett skal profilen være knyttet opp mot Xbox Live, så i mange tilfeller kan du ta en "recovery" ved å taste inn din e-postadresse og passord i Xbox Live. Det skal være et alternativ der som lar deg hente inn din gamle profil. Endret 30. november 2012 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 30. november 2012 Forfatter Del Skrevet 30. november 2012 Det skal jeg prøve med en eneste gang når jeg kommer hjem fra jobb å prøve det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå