Abnorm Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Skal handle Alpinstøvel, men har ikke snøring på hvilken størrelse jeg skal velge. Problemet er at dette skal være en julegave, så jeg kan ikke forhøre meg om størrelsen. Men normalt benytter vedkommende 37 i sko størrelse. Kan jeg da kjøpe 37 (23,5) i Alpinstøvel?? Endret 30. november 2012 av frecjoha Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Skal handle Alpinstøvel, men har ikke snøring på hvilken størrelse jeg skal velge. Problemet er at dette skal være en julegave, så jeg kan ikke forhøre meg om størrelsen. Men normalt benytter vedkommende 37 i sko størrelse. Kan jeg da kjøpe 37 (23,5) i Alpinstøvel?? kan du ikke lure henne til å gi fra seg hvor lang foten eller noe lignende? Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 30. november 2012 Forfatter Del Skrevet 30. november 2012 (endret) kan du ikke lure henne til å gi fra seg hvor lang foten eller noe lignende? Det har jeg også klart. Målte først foten min, bare for å få henne nysgjerrig på sin egen Kom frem til 23,5cm, men er det en representativ størrelse, eller bør jeg gå opp noe? Endret 30. november 2012 av frecjoha Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Det har jeg også klart. Målte først foten min, bare for å få henne nysgjerrig på sin egen Kom frem til 23,5cm, men er det en representativ størrelse, eller bør jeg gå opp noe? kjøp et sånn målebånd av fleksibel jern og putt oppi skoene når du er på sportsbutikken også kjøper du et par som er så store at henne får plass til tykke sokkker oppi. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Etter min erfaring er det så store forskjellar på type sko at det er risikosport å kjøpe utan å prøve. I tillegg til storleiken går det på passform og korleis den kjennes. Kjøp eit par og ta ho med til butikken etter jul for å byte til riktig type og storleik. Eventuelt kjøp gåvekort. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå