Troy Henrik Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Topicen sier vel alt. Jeg lurer på hvor høyt jeg kan stille Vcoren uten at noe brenner opp eller blir "Føkka" :-? For øyblikket står Vcoren min på 1.7 8) [email protected] men jeg lurer på om jeg kan stille den no høyere eller er det for høyt? Når standar er 1.5..... Takker For svar! Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Du skal ikke bevege deg så mye over 1.8. Da begynner det å bli litt skummelt. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Du skal ikke bevege deg så mye over 1.8. Da begynner det å bli litt skummelt. Spørs selvfølgelig litt på kjølemetoden, men. Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 jeg har ok Kjøling så kjøling er ikke no problem... takk for svar! skal prøve ikke bevege meg over 1.8 Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 jeg har ok Kjøling så kjøling er ikke no problem... takk for svar! skal prøve ikke bevege meg over 1.8 Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Har du vannkjøling skal det ikke være noe problem å øke vcoren et stykke til. du får prøve deg frem, hold et godt øye til cpu temp'n Lenke til kommentar
v0id Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Jeg har hørt at man skal bevege seg varsomt over 1.7, uavhengig av kjøling.. Voltemigrasjon kan jo skje selv om du har Vapo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå