ChrSB Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Hei! Som person er jeg veldig hekta på fantasy bøker, filmer, serier osv. Etter å lest ferdig The Hobbit igår, fikk jeg veldig lyst til å lage noe som kunne ha egnet seg som åpningsmusikk eller lignende. Uansett, grunnen til at jeg poster det her, er at jeg ikke har stor erfaring med komposisjon og lignende, men fremdeles har klart å få til et veldig greit sound. Utstyret jeg bruker er gratis plugins og samples, som beviser at det er mulig å få alle ideene dine ut av hodet! Hadde vært utrolig hyggelig å få tilbakemeldinger, godt og vondt, og samtidig spørsmål, slik at vi kan dele kunnskapene innenfor dette feltet. http://soundcloud.com/christiansb/shadows-christiansb Ha en fortsatt fin dag! Husk å hør med headsett og en frekk mengde volum! Endret 29. november 2012 av ChrSB Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Jeg lager Trailer og Production Music til creative-commons sonen, her er Sound Design demoen på en melodi fra et album som er under utvikling nå. Jeg sa sound design, så dette er ikke det endelige resultat http://www.youtube.com/watch?v=si6IcVyzTkA Lenke til kommentar
teddy1 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 inspirerende, ChrSB bygg videre på det :-) likte strykerne mot slutten Lenke til kommentar
Turners Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 I undersøkelsen, som er utført av Sentio for Nationen, svarer 77 prosent nei til å la gruveselskaper få lagre avfallsstoffer i norske fjorder. 10 prosent sier ja, mens 14 prosent sier at de ikke vet. Lenke til kommentar
teddy1 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 takk for informasjon. sikkert nyttig for de som driver med det Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Morsomt arrangement, utenom det vanlige. Men du har ekstremt stygge midi-lyder! Og kanskje litt vel mye "peaking"? -B Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 det beste av det beste utstyret for virtuel orkestermusikk er Eastwest/Quantum Leap produktene utviklet av Two Steps From Hell og til og med brukt av dagens filmmusikk komponister som Hans Zimmer og John Powell osv. Synd for de som ikke har hørt om det ass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå