Gå til innhold

Bygge stasjonær PC - 8000-9000kr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest PingPangbv

i5 og 680 til 8000-9000? Er dette mulig? :)

Jeg mener at ytelsesforskjellen mellom GTX 670 og GTX 680 er så liten at det er ikke verdt å betale 1000kr mer bate for å ha "det beste".'

Har gjort et forsøk på å sette sammen noe til 9000kr, dette forslaget er satt opp uten skjerm, mus, tastatur og jeg har lagt til Windows 7 NO 64-bit

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1158724&su=1D5C104E-BF8A-4B8C-A640-A2D9C8EDCC20

Lenke til kommentar

9729f16021e97dbce7b68e012ce31a28.png

Skulle gjerne slengt på en SSD, et Fractal R4 og et bedre tastatur (Vengeance K60), men med lovnader om GTX 670 og i5 passer det ikke inn i budsjettet. Regner med trådstarter trenger OS :)

edit: Med forbehold om at jeg ikke aner hvorvidt grafikkortet passer inn i kabinettet.

edit2: Du får forresten plass til en 120GB SSD i budsjettet dersom du kutter ut mekanisk disk. Du får prioritere selv :)

Endret av srbz
Lenke til kommentar
Gjest PingPangbv

Beklager det tidligere innlegget mitt, la ikke merke til at det skulle være skjerm og tastatur med i oppsettet.

Ville ha gått for noe i likhet med det srbz har foreslått, selvfølgelig er tastatur og OS valgfritt, men et oppsett rundt de komponentene kommer du langt med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...