zikakiller Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Hei! Ja, det hele startet under en fotballtrening. Jeg ble stemplet på stortærne mine. Se bilder! (Første bildet er dagen etter, andre en uke eller to etter og tredje er 1-2 mnd senere) Det som er problemet er at når jeg spiller fotball, løper eller annet som gjør at neglene/tærne mine kommer i press, så svir det noe så inni granskauen. Har dere noen tips om hva som kan lindre/fjerne smertene. Og nei, jeg er ikke veldig keen på å dra av neglene.. au:( Mvh. Ask Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 De må av. Enten kan du få fjernet dem hos legen med bedøvelse eller så venter du noen mnd til før de faller av av seg selv. Det går ikke ann å gå rundt det. Lenke til kommentar
Marte Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Hva BuffyannSummers over meg sier. De faller enten av av seg selv, eller så kan du få de fjernet. Har mistet neglene på samme måte selv og det gjorde ikke vondt for meg. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Jeg hadde noe lignende når jeg var liten og jeg husker at jeg gikk rundt som deg en evighet. Neglene vil falle av naturlig om en stund så det går an å vente, men hvis det er ekstremt smertefullt så kan du jo gå til en lege å få neglene fjernet. Jeg personlig anbefaler at du helst ikke går til en lege for det blir bedre om den løsner naturlig. I enkelte tilfeller så kan til og med "neglene" gjøre mer vondt enn når du hadde neglene skadet. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Husker noe sånt skjedde med en fingernegl etter at jeg hadde klemt den i en dør. Den er helt bra nå. Husker ikke detaljer, men jeg tror den ble myk og fiolett, før den datt av. Dette var minst 15 år siden. Endret 1. desember 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå