henrikrox Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Enig. Hvordan liker du Trine 2 så langt? Liker det veldig godt, null lag, og det ser veldig pent ut. Jeg spilte de 3 første levelene alene, så joinet jeg online og plutselig gjorde vi level 15-17 men de hadde ikke noe imot at jeg ikke skjønte halvparten av tiden hva det var vi gjorde Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Network ID: SirKratoS Digger WiiU til nå Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Ikke vært så aktiv på forumet her ennå, men koser meg med wiiu i hvert fall! IDen min er snix84 og jeg har addet alle på listen. Har foreløpig bare Nintendo land og Mario av spill. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Addet jeg også.. Er forøvrig 34! Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Noen som vet hvorfor jeg ikke får invites. Merkelig fks, 2 stk hadde addet meg, men jeg hadde ikke fått beskjed om det, men når jeg addet de, så ble jeg automatisk venner med det, men jeg får altså ikke beskjed om at noen har prøvd å adde meg Edit fks snix84 og SirKratoS Merkelig. Endret 2. desember 2012 av henrikrox Lenke til kommentar
waveshaft Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Jeg lurer faktisk på det samme. Det har skjedd med alle jeg har lagt til med unntak av 1 herfra og en annen. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Noen som vet hvorfor jeg ikke får invites. Forever alone? Merkelig fks, 2 stk hadde addet meg, men jeg hadde ikke fått beskjed om det, men når jeg addet de, så ble jeg automatisk venner med det, men jeg får altså ikke beskjed om at noen har prøvd å adde meg Edit fks snix84 og SirKratoS Merkelig. Har du sjekket Notifications? Det skal komme der når noe som har interesse for deg skjer. Kan kanskje også være en innstilling ett eller annet sted, men har ikke sjekket det nærmere. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Det samme skjer med meg. Tror kanskje det er fordi man kan legge til venner på to forskjellige måter. Man kan enten sende en friend request i fra "User menu" inne i Miiverse. Eller så kan man registrere en venn inne på Friend list. Jeg vet ikke, men tror det er slik at vennen du registrerer ikke får opp noen melding eller friend request om dette. Men må registrere deg inne i sin Friend list for at dere skal bli venner. Tror jeg. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Tror jeg har fått opp forespørsel 1 gang. Og det var av en tilfeldig nordmann jeg har sett i NintendoLand. Men jeg har jo flere på lista enn bare han. Lenke til kommentar
kimleo Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Leser forumet nesten daglig men poster aldri så dette blir vel første post Network ID: kimleo Spill jeg har: Assasin's Creed 3 Nintendoland Tekken Tag Tournament 2 Fifa 13 New Super Mario bros U Har også planer om og skaffe meg black ops 2 i nærmeste fremtid og trine 2 så heller ikke så værst ut. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Det samme skjer med meg. Tror kanskje det er fordi man kan legge til venner på to forskjellige måter. Man kan enten sende en friend request i fra "User menu" inne i Miiverse. Eller så kan man registrere en venn inne på Friend list. Jeg vet ikke, men tror det er slik at vennen du registrerer ikke får opp noen melding eller friend request om dette. Men må registrere deg inne i sin Friend list for at dere skal bli venner. Tror jeg. Der sa du noe som jeg tror er riktig. Det er veldig rart, fordi hvis du fjerner en venn fra friends list, får du beskjed om at "denne vennen vil ikke vite at du fjernet han/hun" Går du inn i miiverse og fjerner samme vennen, står det "at hvis du fjerner xxx, så blir du fjernet på hans/hennes venneliste" Weird. Fatter ikke at det er sånn Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Oppdaterte førstetråden, bare sånn at det er sikkert at folk får friend requesten. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Network ID: ZippoM Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Forumbruker: Knut Knudsen Network ID: KnotMan Nintendofan på 17 år her, sånn går det kanskje med en bror på 25? Oioi, noen online. Endret 2. desember 2012 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Anbefaler egentlig alle å bare legge til de de ønsker å være venn med på nytt, ETTER å ha tatt på notifications OG via Miiverse. Lenke til kommentar
almazy Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 NintendoID : Almazy Spiller NintendoLand, Tekken Tag, Assasins Creed 3 og NSMBU, og mer skal det bli. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Har nå sletta og sendt friend request på nytt til alle via Miiverse. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Nå har jeg også fått Wii U! Fått laget N-ID som er: YNWA96 Bare å legge meg til. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Forumbruker: Whackedorange WIIU: Whackedorange Lenke til kommentar
M@rtin Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Ny gave til barna, og jaggu også til far og. Min ID: Marstoe Alder: 37 Liker å spille battlefield, men det kommer vel neppe til WiiU ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå