henrikrox Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) * Add folk ved å bruke Miiverse, trykk på user menu, og søk etter brukeren du vil legge til (bruk network id). ** IKKE bruk friend list fra home menu, da får ikke personen du har addet beskjed om at du har prøvd å addet han som venn. Hadde vært fint med noen venner fra gamer her I tilfelle folk blir forvirra, så er det network ID'en du skal bruke for å adde folk på wii u. Tenkte det bare var greit å ha med forumnavnet også, så vet du hvem det er. Forumbruker: PantZman Network ID: pantzman Forumbruker: waveshaft Network ID: Scarat Forumbruker: Bone Network ID: FoneBone Forumbruker: Mumsen Network ID: RADiation Forumbruker: henrikrox Network ID: henrikhoe Forumbruker: Lykketrolling Network ID: mechasanta Forumbruker: taterfyrings Network ID: Morfeo Forumbruker: mastershake Network ID: daxmedflax Forumbruker: iToMaN Network ID: Toman85 Forumbruker: Dipso Network ID: Dipso1 Forumbruker: AgeOfRave Network ID: Norway90sRaver Forumbruker: John Fredrik Network ID: Joffe24 Forumbruker: _Larzen_ Network ID: LarZen Forumbruker: Amored Network ID: Amored Forumbruker: Zelkin Network ID: Focal1 Forumbruker: SirKratoS Network ID: SirKratoS Forumbruker: Francesca_ Network ID: snix84 Forumbruker: kimleo Network ID: kimleo Forumbruker: PÃ¥inter Network ID: ZippoM Forumbruker: Knut Knudsen Network ID: KnotMan Forumbruker: almazy Network ID: Almazy Forumbruker: 640509-040147 Nintendo ID: YNWA96 Endret 9. desember 2012 av henrikrox 6 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Min ID er: pantzman Lenke til kommentar
waveshaft Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Min ID er: Scarat Lenke til kommentar
waveshaft Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Husk å skru på mota/sende venneforespørsler Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Gjorde akkurat nå.. Tok litt tid før jeg fant det! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Prøvde å sende.. Fungerer det ikke? Lenke til kommentar
waveshaft Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Du må på miiverse, så på User menu, search users, og der skriver du Nintendoid til den du leter etter, ser på profil og sender friend request. Jeg har sendt til deg Bone. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Hadde gjort det, men virker nesten som om begge må sende?! Det fungerer nå nå! Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Skal fikse innstillingene her nå! ID er RADiation Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Hva om noen oppdaterte førsteposten med liste over alle IDene? Wii U'en min står og oppdaterer, så har ikke fått ID ennå. Skal oppdatere når jeg får det. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 30. november 2012 Forfatter Del Skrevet 30. november 2012 Hva om noen oppdaterte førsteposten med liste over alle IDene? Wii U'en min står og oppdaterer, så har ikke fått ID ennå. Skal oppdatere når jeg får det. Det skal jeg gjøre Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 30. november 2012 Forfatter Del Skrevet 30. november 2012 network id: henrikhoe skal adde folk her nå Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Flott tiltak Henrik! Jeg legger inn min senere, så blir vi Nintendo-venner hele gjengen Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Network ID: mechasanta Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Network ID: mechasanta Du må aktivere slik at du kan motta fruens requests! Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Sorry, glemte det i farten. Skal gjøre det rett etter jeg har spist. Har slått det på. Endret 30. november 2012 av Lykketrolling Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Hva tenkte Nintendo på da adding av venner var avslått fra default, hehe Min ID er Morfeo Lenke til kommentar
klavierdreams Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 ID: Norway90sRaver Send meg PM om du skal legge meg til, ellers aksepterer jeg mest sannsynlig ikke! Og om jeg ikke fyller dine kriterier om å være så og så aktiv, ellers sletter du meg, så ikke tenk på å legge meg til! Jeg trener, også, så har ikke tid til å spille 24/7. Og jeg har mine perioder hvor jeg spiller mye, andre ganger ikke fullt så mye. Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Forumbruker: mastershake Network ID: daxmedflax Add me, jeg har lagt til alle her. Spiller ikke mye multiplayer, men er jo artig med noen folk på vennelista Endret 1. desember 2012 av MasterShake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå