Frekvens Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) * Endret 23. februar 2013 av Frekvens Lenke til kommentar
aomt Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Hallo, har slitt litt med mat osv. ganske lenge nå, og la merke til at jeg har gått ned 5 kilo på nesten ei uke, fra 67 kg på forrige fredag til 62 kg nå nettopp, dvs. torsdag 29.11. Er 180cm, og lurte på om dette er farlig? Eg trur ikkje du mistet 5kg fett/muskler i alle fall. I så fall måtte du spist så å si 0 mat og trent hardcore 24/7 denne uka Men berre for å svare på spørsmålet, det er ikkje sunt, nei:) 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 5 kg på under en uke er ikke sunt. Ikke veldig realistisk heller. 1 kg per uke er passe tempo om du vil ned i vekt, men om du er 180 cm og veier 62 kg så bør du ikke gå noe mer ned. Jeg er nesten 5 cm lavere enn deg og veier det samme. Jeg er tynn, satser på langdistanseløp og har en fettprosent på ca 10. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Veg deg på morgonen, etter du har vore på toalettet. Vekta kan variere nokre kilo i løpet av ein dag. Pass på at vekta står stabilt og at du ikkje har på deg kle. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå