Gå til innhold

Det gikk noe galt med min stasjonær pc. Hjelp . . .

Erner73

Anbefalte innlegg

Hei,

Dette gjelder min SIEMENS Stasjonær PC.

Jeg prøvde å gjennoprette systemet tilbake til en tidligere dato.

Mens dette pågår, plutselig pc ble sluttet av :(

Etter på når jeg prøvde å starte pc`n så fikk jeg beskjed om å installere alt på nytt. Fordi maskinen kunne ikke finne noen ting :(

Da gjorde jeg det. Fordi jeg hadde alle cd. Etter på så retarte jeg pc`n igjen. Da fikk jeg se å velge mellom 2 forskjellige Windows. Se vedlegg bildet. Den andre er det som jeg hadde før. Og det er den jeg ønsker tilbake igjen. Den som er nummer 2. Vennligst, hjelp hvordan slipper jeg å se denne meldingen igjen og igjen? Jeg ønsker å bruke den andre alternative som fast hver gang jeg starter pc opp eller når jeg trenger en restart.

Se veddlegg bilde: :(

post-291078-0-67783200-1354223652_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk, mange takk.

Nå selvom jeg fortsatt får 2 alternativer akkurat samme som vises i bildet. Men hvis jeg ikke gjør noe så starter den Windows opp etter 28 sekunder som jeg ønsket meg.

Men internett ikke fungerer inn i Opera, Mozila Fire fox og Internett Explorer . . . :(

Intenett bare funker inn Google Chrome.

Og . . . jeg får heller ikke avinstallert Opera og Firefox for å installere på nytt igjen.

Jeg er nå skikkelig trist og deprimert på alt dette . . .

Lenke til kommentar

Hei,

Det ser ut som om det er (D:/Windows) som jeg ønsker helst å buke.

Jeg vedlegger også bildet av dette. Men klarer ikke å få den som permanent oppstart :(

Jeg får ikke valg "Slett" på (C:/Windows). Men på den Windows Vista (D:/Windows) som jeg helst ønsker å bruke der får jeg valg om å slette.

Jeg ønsker at, når jeg skal restarte eller starte pc`n så er det bare (D:/Windows) som skal starte automatisk. Men jeg får det ikke til . . . :(

EDIT: Jeg er nå skikkelig usikker på om det er D eller C som må beholdes . . . ohh gud hjelp

post-291078-0-02242500-1354240251_thumb.jpg

Endret av Erner73
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...