Howard Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Kassettspiller for PC-en Et koreansk selskap har laget en kassettspiller som gjør at de gamle musikkassettene kan brukes direkte i PC-en. Les saken her. Lenke til kommentar
Toset Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Stilig! Håper det blir mulig å spille av gamle spill og slikt fra kassetter. Har Airwolf på kassett her et sted Lenke til kommentar
xthal Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 hmmm.. airwolf ja, skal ha det liggende her en plass jeg også Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 airwolf r0x. dette må jo kjøpes hvis d itte er for dyrt Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Fant ingen sted der det sto hvor mye man kunne lagre på en kassett. Sjekk pdf-fila....jeg sier bare en ting....Winamp-ripoff Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Kassett er ut og har vært det i mange år for min del. Kommer forhåpentligvis aldri til å ta i en kassett igjen Lenke til kommentar
Calm Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Kassettspiller til datamaskiner er jo ingen nyhet... synes da å huske kassetter som lagringsmedium jeg Husker en venn av meg hadde en slik en - ganske kjipe greier å spille spill fra kan du tro... Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Skulle vært noe sånt for minidisc også... Lenke til kommentar
pertm Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Huff av meg dette blir for dumt. Det blir tilbake til C64 som brukte minutter å laste spill og programmer. Bruke vanlige kasetter til å lagre data tror jeg ikke vil gå så bra. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Huff av meg dette blir for dumt. Det blir tilbake til C64 som brukte minutter å laste spill og programmer. Bruke vanlige kasetter til å lagre data tror jeg ikke vil gå så bra. Poenget er vel ikke å lagre data på kasetten(?) Hvis jeg skjønte det riktig, så er jo poenget å kopiere musikk i fra gamle kasetter og gjøre dem om til mp3 filer. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Støtter sterkslem her: det virker som om dette er en helt ordinær analog kasettspiller til å koble til PCen. VIRKELIG ironisk blir dette hvis den koster mer enn en mp3-spiller... Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Skulle vært noe sånt for minidisc også... Såvidt jeg vet, var det noe slikt en gang... Dog, det kom i stillhet og døde fort ut. VELDIG dyrt, sies det. Lenke til kommentar
sm1pea07 Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Det finnes en MiniDisc docking stasjon til pc. Har sett den for mange år siden. Tror det var Sony eller Panasonic. Såg den hos Spaceworld. Stod i en 3 1/2" slot. Både for musikk og fildeling. Meningen var å ta opp kampen mot ZIP (Iomega) og LSD / LS-120 (laser servo drive) formatene. Lenke til kommentar
sm1pea07 Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Det finnes en MiniDisc docking stasjon til pc. Har sett den for mange år siden. Tror det var Sony eller Panasonic. Såg den hos Spaceworld. Stod i en 3 1/2" slot. Både for musikk og fildeling. Meningen var å ta opp kampen mot ZIP (Iomega) og LSD / LS-120 (laser servo drive) formatene. Lenke til kommentar
bangbang Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Hvis man vil spille Airwolf, er det bare å laste ned en c64 emulator og Airwolf fila. Alt det er vel på noen hundre kb. Og hvis du vil ha de gamle sangene fra kassetten på mp3 er det bare å koble opp en gammel kassettspiller på line-in på lydkortet og kopiere av. Lenke til kommentar
bangbang Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Hvis man vil spille Airwolf, er det bare å laste ned en c64 emulator og Airwolf fila. Alt det er vel på noen hundre kb. Og hvis du vil ha de gamle sangene fra kassetten på mp3 er det bare å koble opp en gammel kassettspiller på line-in på lydkortet og kopiere av. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Hvor får man egentlig tak i LS-120, og media til denne? (Er ikke de greiene utrolig mye dyrere enn ZIP..?) Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Hvor får man egentlig tak i LS-120, og media til denne? (Er ikke de greiene utrolig mye dyrere enn ZIP..?) Hvis jeg forstår ting riktig så skal ikke LS-120 brukes som en lagringsenhet Lenke til kommentar
sm1pea07 Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Datakompaniet: LS-120 A-drive, intern, ny diskettstasjon på 120 MB! 979 kr. LS-120 A-drive disk 120MB 161 kr. Den virker også som en vanlig diskettstasjon. Skal skrive og lese raskere en vanlige diskettstasjoner. Datakompaniet er dyre. Har sett mye billigere tilbud før. Lenke til kommentar
capy Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 og der gikk Axxen Technology konk:) har ikke tro på dette i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå