Nørdn Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 I løpet av de siste årene så er det en ting som plager meg ufattelig mye! Det kan høres helt mongo ut, men forhåpentligvis så er det noen der ute som opplever det samme som meg, og kansje kan dele erfaring med meg. Det har seg sånn at hodet mitt "sier ifra" før ting skjer. Men bare hvis det er av betydelig karakter. F.eks. Når jeg ligger å døser i sofaen og ser på tv, og det plutselig kommer noen på døra uannmeldt, så begynner det å "bråke" (vanskelig å forklare) i hodet mitt ca 30 sek før det skjer.. så hamrer vedkommende løs på døra. Eller hvis jeg går på butikken, og så kommer det noen bak meg for å overraske meg. Ja, omtrent i alle slike tenkelige situasjoner :S Det har aldri slått feil. For en stund tilbake så bestemte jeg meg for at neste gang det skjer så skal jeg skrike ut "nå skjer det noe", for å bekrefte at jeg faktisk oppdager ting før det skjer. Etter noen dager da jeg lå i sofaen og såg på simpsons så begynte det å bråke igjen. det var helt sinnsykt.. Jeg prøvde å skrike ut "nå skjer det noe" men jeg var helt paralysert.. og etter 15-20 sek så ramlet det ned 3 kasseroller og noe annet kjøkkenutstyr fra en hylle på veggen inne på kjøkkenet.. Hele hylla ramla ned.. Jeg skjønner ikke hva som gjør dette og jeg vet ikke hvordan jeg blir kvitt det.. HJELP! Lenke til kommentar
fenele Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 https://no.wikipedia.org/wiki/Prekognisjon https://no.wikipedia.org/wiki/Intuisjon Bli kvitt det? Det å kunne "forutsi" hva som kommer til å skje kan være en fordel for deg hvis du lærer deg å tolke signalene bedre. Når du lå å døste på sofaen og det begynte å "bråke" i hodet ditt, våknet du da(i så fall hva gjorde/tenkte du i de 30s før vedkommende var på døra?) eller var det når personen hamret på døra du våknet? Har du flere hendelser du husker på? Hvis du vil lese mer om prekognisjon/intuisjon kan du se på de engelske wikisidene, de er mye bedre. Står om mulige forklaringer, studier og skeptikeres forklaringer på den engelske siden. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Dette har skjedd noen ganger med meg også, senest for to dager siden. Satt og tenkte at jeg antakelig kom til å få en SMS, noen minutter senere spilte jeg av meldingstonen i hodet mitt og 5 sekunder senere kommer meldinga. Creepy as fuck Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 hjernen din troller deg HEhehu Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Du husker kun de gangene det faktisk har skjedd. Selektiv hukommelse rett og slett. http://en.wikipedia.org/wiki/Confirmation_bias Lenke til kommentar
Nørdn Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 https://no.wikipedia...ki/Prekognisjon https://no.wikipedia.../wiki/Intuisjon Bli kvitt det? Det å kunne "forutsi" hva som kommer til å skje kan være en fordel for deg hvis du lærer deg å tolke signalene bedre. Når du lå å døste på sofaen og det begynte å "bråke" i hodet ditt, våknet du da(i så fall hva gjorde/tenkte du i de 30s før vedkommende var på døra?) eller var det når personen hamret på døra du våknet? Har du flere hendelser du husker på? Hvis du vil lese mer om prekognisjon/intuisjon kan du se på de engelske wikisidene, de er mye bedre. Står om mulige forklaringer, studier og skeptikeres forklaringer på den engelske siden. Jeg er våken og helt med. Når det begynner å "bråke" i hodet mitt så tenker jeg som vanlig at det kommer til å skje noe. og som alltid, så skjer det noe. Jeg kan huske alle hendelsene. og det er mangen av dem. Men det virker som jeg ikke kan "endre" fremtiden, i og med at jeg blir "paralysert". Når jeg er ute blandt folk så virker det som jeg mister bevissheten til en viss grad. slik at jeg ikke er istand til å gjøre noe med situasjonen. Takk for linkene. jeg skal lese meg opp. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Noter ned alle gangene det skjer. Noter ned alle gangene det skjer noe, og du ikke får beskjed også. Lenke til kommentar
Nørdn Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Du husker kun de gangene det faktisk har skjedd. Selektiv hukommelse rett og slett. http://en.wikipedia....nfirmation_bias Ikke vet jeg. Jeg vet bare at det plager meg og at jeg ikke kan gjøre noe med det. Jeg er på ingen måte overtroisk eller har tanker i paranormale retninger. Noter ned alle gangene det skjer. Noter ned alle gangene det skjer noe, og du ikke får beskjed også. Jeg får beskjed hver gang det skjer noe av betydelig karakter. Det slår aldri feil. :S Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Det var ikke det jeg sa. Skriv det ned. Hver eneste gang. Skriv ned hver eneste gang det IKKE skjer noe av betydelig karakter også. Lenke til kommentar
Nørdn Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg har lyst til å oppsøke lege eller psykolog.. men jeg er så redd for å ikke bli tatt på alvor eller gjort narr av. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Vel, du ville i så fall vært det første menneskelige individet i historien som har klart å forutse hendelser. Problemet er jo at du ikke forutser dem. Du bare vet at noe vil skje, så skjer det noe, og SÅ kan du reagere. Lenke til kommentar
Nørdn Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Vel, du ville i så fall vært det første menneskelige individet i historien som har klart å forutse hendelser. Problemet er jo at du ikke forutser dem. Du bare vet at noe vil skje, så skjer det noe, og SÅ kan du reagere. Kanskje jeg kan gå til en privat klinikk der dem måler hjerneaktivitet for å dokumentere det ? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Det er vel bortkastede penger... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Jeg foreslår at du heller kontakter denne stiftelsen: http://news.discovery.com/human/1-million-psychic-challenge-110822.html Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Jeg forutser altid når vekkerklokka skal ringe, voknet, tar en titt så er det noen sekudner igjen. Lenke til kommentar
xelp Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Tilfeldigheter. Jeg forutser altid når vekkerklokka skal ringe, voknet, tar en titt så er det noen sekudner igjen. Rutine kalles det. Endret 12. desember 2012 av Rotaderp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) lol Endret 9. juni 2014 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Det går vel ikke an å se inn i fremtiden. For faen. Sikker på det? Kreftene mellom Venus og Jupiter forteller meg at du vil oppleve noe uvanlig imorgen. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Det er mulig å reise i tid da, men ikke å se frem i tiden. Lenke til kommentar
xelp Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Det er mulig å reise i tid da, men ikke å se frem i tiden. Hva mener du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå