Øystein.F. Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 War for the Overworld let deg daske ein imp. Les hele saken 2 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Oh, håper virkelig at de får til dette! DK er jo ett av tidenes spill! 5 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Dersom Richard Ridings også vil være med i selve spillet blir det veldig mye enklere å støtte dette prosjektet. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Dette så jo faktisk litt ut som Dungeon Keeper, i motsetning til de mange totalt ripoff'ene som finnes. Det er tungt for meg å ha Windows 7, siden DK2 ikke kjører så godt på Win 7. Fantastisk spill. 1 Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 29. november 2012 Forfatter Del Skrevet 29. november 2012 Dette så jo faktisk litt ut som Dungeon Keeper, i motsetning til de mange totalt ripoff'ene som finnes.Det er tungt for meg å ha Windows 7, siden DK2 ikke kjører så godt på Win 7. Fantastisk spill. Eg har null problem med å køyre det heilt fint. Det låste seg ein gong, men det var alt. Gog-versjonen fekk ein patch som retta nokre bugs. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Jeg husker jeg spilte Dungeon Keeper ja, var et morsomt spill, men ikke et av de jeg spilte mest. Om det kommer ut en ny kommer jeg nok til å teste det, om jeg får tid. Har en backlogg av spill jeg ikke har kommet til. Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 dette så veldig bra ut, støttet!, endelig kan vi få en uoffisiell oppfølger til dk2, knall bra 1 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Stoler mer på Paradox sitt version. Impire. http://www.paradoxpl...om/games/impire http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=uWa7klHqKqg"]http://www.youtube.c...d&v=uWa7klHqKqg Endret 30. november 2012 av AvidGamer Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 gleder meg og ser faktisk ut som har potensial som etterfølger 1 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Eg har null problem med å køyre det heilt fint. Det låste seg ein gong, men det var alt. Gog-versjonen fekk ein patch som retta nokre bugs. Har ikke prøvd Gog-Versjonen. Men tusentakk for tipset Jeg har problemed med at det krasjer, og at jeg må starte på nytt igjen. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 dette e ein rein kopi av Dungeon Keeper och snart kjem EA og Peter Molyneux til å daske dyk hardt Subterranean Games. med det Copyright law book in their hands. Lenke til kommentar
reyh Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Wohooo!!! Endelig!!! Har fulgt litt med på Subterrenean Games, sist gang for ca 2 måneder siden, da var de akkurat kommet i gang med prosjektet. Opprinnelig var de 2 spillselskap fylt av entusiaster som skulle lage hver sin versjon av Dungeon Keeper, så isteden for å konkurere mot hverandre, slo de seg sammen istedet og ble Subterrenean Games. Jeg ser fram til å se resultatet, og jeg må prøve å ikke bli for giret. Jeg vil heller bli positivt overrasket enn å bli veldig skuffet. Dette spillet blir nok ikke det samme som Dungeon Keeper, det så jeg allerede på videoen, men spillet har de samme elementene som er i Dungeon Keeper...pluss at de har Richard Ridings. Ahhhh, nå fikk jeg virkelig lyst til å spille Dungeon Keeper! http://www.youtube.com/watch?v=KGHmr3D4Mnc Helt til slutt, så er jeg litt skeptisk til hva EA vil foreta seg angående lisenser. Skulle ikke forundre meg at spillet fikk EA til å steile. Endret 30. november 2012 av reyh Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Tror ikke EA har noe de skulle sagt her, dette spillet har såpass mange flere features enn Dungeon Keeper at ting burde gå i orden. Lenke til kommentar
reyh Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Stoler mer på Paradox sitt version. Impire. Åhh, enda et Dungeon Keeper inspirert spill?! Hva jeg stoler på mest vet jeg ikke, men jeg tar gjerne begge deler! Tror ikke EA har noe de skulle sagt her, dette spillet har såpass mange flere features enn Dungeon Keeper at ting burde gå i orden. Det håper jeg, og jeg antar at de ikke har noe å pirke i, det ligner veldig, men er ikke det samme, ergo de har ikke noe de skulle ha sagt. Jeg stoler bare ikke på store selskap, de er så glad i de patente sine og $$$.. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Hvis EA hadde noen innvendinger måtte de samtidig ha stoppet Dungeons-serien, og den er nå ute med sitt andre spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå