fredped Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 CardinalG har bedt meg foreslå tema, og det gjør jeg gjerne, selv om det føles litt som å "hoppe etter Wirkola" etter forrige gangs meget kreative temaforslag. Neste temadag blir søndag 9. desember, og tema blir: Advent Innleveringen er godt inn i desember, juleforberedelser kommer til å være over oss på godt og vondt. Her er noen av mine assosiasjoner til ordet: Forventninger? Stress? Avslapning? Kjøpepress? Høytid? Dobbeltmoral? Årets mørkeste tid? Hva assosierer du? Og hvordan uttrykke det fotografisk? Jeg håper dere lar kameraene gå varme i den kalde årstid, og gleder meg til å se bidrag søndag 9. desember. Vennlig hilsen Fredrik 2 Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Glad for at du tok utfordringen og takk for skryt God adventstid! Lenke til kommentar
fredped Skrevet 30. november 2012 Forfatter Del Skrevet 30. november 2012 Som ny trådstarter må jeg bare spørre om det er flere som bør underrettes om dette for å få de tekniske detaljene på plass? Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Som ny trådstarter må jeg bare spørre om det er flere som bør underrettes om dette for å få de tekniske detaljene på plass? Nei, det holder å poste det her. Etterhvert så kommer det en eller annen mystisk admin skikkelse og legger inn en link på forsiden. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Som ny trådstarter må jeg bare spørre om det er flere som bør underrettes om dette for å få de tekniske detaljene på plass? For å få "fortgang" på linker til forsiden av BK kan en sende mail til [email protected] med info om dato for temadag og tema! 1 Lenke til kommentar
fredped Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 Takk for tipset! Terje er herved informert:) Lenke til kommentar
Terje Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Da er temadagen lagt inn :-) 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Da er temadagen lagt inn :-) Flott! PS! Og da følger vel forsideannonseringen på selveste AKAM.no, også snart?... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Skal se om jeg får fikset det i morgen. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 HUSK! 2. søndag i advent (altså i dag) er temadag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg