J@9 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Hei. Svigermor er ute etter ny mobil, men er usikker på hva hu bør kjøpe og trenger derfor hjelp. Hun er ikke vandt til touch skjermer, men man får vel snart ikke noe annet. Så dette har hun vel innsett selv. Men hun vil helst ha en mobil hvor man ikke har qwerty tastatur, altså.. en mobil der man har 3 bokstaver på hver tast, abc, def, ghi osv.. Og store taster. Og hu vil helst ha en sony eller samsung mobil, og da er det vel android som gjelder, vil jeg tro. Og ikke for dyr Ellers har kamera lite å si, bare det tar brukbare bilder. Noen som vet om noe som kan passe disse kravene? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Diverse Doro mobiler. de er i allefall brukervennlige og har store taster om man velger rett modell Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 http://www.amobil.no/artikler/verdens-forste-android-mobil-for-eldre/114804 Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Samsung s3... Sett den i easy modus.. Da for du en mobil med stor skjerm og i den modusen er den sinnssykt lett og bruke:-) Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Ole; du kødder nå ja? Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Samsung s3... Sett den i easy modus.. Da for du en mobil med stor skjerm og i den modusen er den sinnssykt lett og bruke:-) Hva skal besta med dagens toppmobil med touch? Skaff hun en Doro, de har som sagt store taster og er brukervennlige Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Hehe...Ser at jeg har s3 i ordlisten min, mente selvsagt s2 Sikkert litt overkill det og... Men kjøpte en s2 til min 60 år gamle mor... Satt på den i easy Mode og har ikke måtte hjelpe henne med en eneste ting:-) hun skryter over hvor lett det er å bruke den pga av stor skjerm og god touch... Doro er vel mer for bestemødre? Endret 30. november 2012 av DroidOle Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 30. november 2012 Forfatter Del Skrevet 30. november 2012 Doro er nok utelukka, så gammel er hun ikke enda, hun er da bare i midten av 40-årene hehe Og S2 er nok litt dyr. Ihvertfall siden svigerfar akkurat har kjøpt seg en sånn, og jeg tviler også på at hun har hatt mulighet til å teste den enda. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 S2 får du vel ganske billig for tiden, sjekk på Finn for eksempel, og utenlandske leverandører (Clove i UK er fantastiske forresten). Lenke til kommentar
kimare Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Hva med Nokia Lumia 800? Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Lumia 800 er en grei telefon, har den selv Men, tastene blir nok for små, hadde man kunnet endra til keypad så hadde det nok gått Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå