Makarowmachine Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Hei. Mt5en min blei stjålet, hadde 21mm forgasser tidligere, og 5,5 eller 7,5 hk sylinder tingen er den blei stjålet og dumpet i skauen så fant eg den igjen. no skal eg kjøpe nytt til den. Så fekk eg ein 24 mm forgasser av en kamerat. Hvordan vil den fungere på en mt5 ? har ikke sett noen andre hat så stor forgasser på før, og må eg kjøpe ny dyse ?Fundere på hva sylinder eg skal velge fra mc-deler. Føler at malossi er litt lite for pengene. Etter den ble stjålet så forsvant -Sylinder -forgasseren -luftfilter (biltema) Svanehalsen er også borte. gasswhire ble kuttet. Så det er bare å komme med erfaringer og tips til hvordan og hva som er lurt å kjøpe sammen og hva eg må være OBS på når eg skal montere det. Viss noen har ide, så kan jo de si hvilke 75 ccm motorer som passer i mt-5 bare av nysgjerrighet Skal se om eg kan putte ut noen bilder iløpet av dagene. Endret 29. november 2012 av Makarowmachine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå