Abdulaziz Skrevet 29. november 2012 Rapporter Del Skrevet 29. november 2012 Hei folkens! Jeg har et problem er at i skolen er jeg veldig dårlig til å følge på hva lærerne sier. Jeg tenker på andre ting( gaming, karakterer, prøver, seirer, framtida, morsomme tider osv) Hvordan kan jeg gå vekk fra dette problemet. tips? Lenke til kommentar
Abdulaziz Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) virker som jeg er den ensete som gjør sånt Endret 1. desember 2012 av Abdulaziz Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Prøv å tenk over det læreren sier og ta notater. Lenke til kommentar
Abdulaziz Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Prøv å tenk over det læreren sier og ta notater. prøver det men jeg klarer det av og til Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Haha, kjenner til det! Lenke til kommentar
Faller Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Syns du skolen er uinteressant? Det er i alle fall tegn på det Men det som jeg personlig gjør når jeg merker at jeg drifter av sted er at jeg rett og slett klapper sammen laptopen, og følger med i timen i stedet. Da er det mye lettere å følge med siden man ikke har noe som forstyrrer en selv. Hvis skolen ikke er uinteressant, så er det selvdisiplin som er problemet Har vært der, og er fortsatt der selv .. Mvh Faller Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 virker som jeg er den ensete som gjør sånt Fortvil ikke, det er snarere regelen enn unntaket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå