Jajakanskjedet Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Hei! Ser denne reklamen på TV, og det irriterer meg mer om mer for hver gang jeg ser den. De mener nikon 1 er "ett klikk forran", at det tar bilder FØR du trykker utløseren helt ned. Hva i alle dager er vtsen med dette? Burde man ikke klare å trykke utløseren ned, som en hver annen knapp for å ta et bilde? Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Det er ikke noen vits i det. Glem det...:-) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Det er en gimmick, men kan av og til være nyttig - hvis man venter på "det" øyeblikket, så kan man trykke umiddelbart etterpå, og så får man det allikevel. Ikke alltid man har god nok reaksjonsevne. Kan brukes til - tjah - for eksempel bilder av lynnedslag? Ikke "bare" å trykke ned utløseren i tide der.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Ikke er det noe nytt heller - Panasonic har det på flere modeller - bl.a. GH2. Var noe av det første jeg slo av. edit: Det dette egentlig er, er en prefokusering på det kamera tror du skal ta bilde av. Endret 29. november 2012 av tomsi42 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Slutt å se på TV ? Jeg har klart meg fint uten TV siden påska 2009 da parabolen tok seg en heisatur og du verden å mye mer tid jeg har hatt til fotografering. 1 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Slutt å se på TV ? Jeg har klart meg fint uten TV siden påska 2009 da parabolen tok seg en heisatur og du verden å mye mer tid jeg har hatt til fotografering. Klarer meg fint uten tv noen dager jeg, men snart fire år står det respekt av! Lenke til kommentar
OmarL028577693 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Har ikke hatt TV kanaler siden 2004. Solgte TV'en og en halvtime etter jeg hadde levert den kom NRK på døra Lenke til kommentar
Epp Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Hei! Ser denne reklamen på TV, og det irriterer meg mer om mer for hver gang jeg ser den. De mener nikon 1 er "ett klikk forran", at det tar bilder FØR du trykker utløseren helt ned. Hva i alle dager er vtsen med dette? Burde man ikke klare å trykke utløseren ned, som en hver annen knapp for å ta et bilde? Du har ikke unger, antar jeg Endret 8. desember 2012 av Epp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå