igxx Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Har null erfaring når det gjelder ørepropper eller in-ear headsett. uansett de skal brukes på trening (friskhuset, og når jeg er ute å sykler,jogger) og litt generell musikk høring. er det noe annet jeg må tenke på? EDIT: hva synes dere om: http://www.groupon.n...dscouk/13891913 Endret 3. desember 2012 av igxx Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Selv bruker jeg Philips SHQ3000 til utendørs trening. De er vanntett, sitter godt, god byggekvalitet og har en eller annen form for antibakteriell overflate. Lyden er derimot ikke god. Det vil si; den er helt greit, men du kan få bedre lyd for pengene om du ikke trenger disse egenskapene jeg listet opp. Til alt annet bruker jeg mine nyinnkjøpte JVC HA-FXD80. De er i en helt annen klasse når det kommer til lydkvalitet og kvalitetsfølelse. Jeg har ikke prøvd de til trening, men selv om de sitter godt ser jeg for meg at de er såpass tung at de lett kan ristes løs under for eksempel jogging. Til styrketrening vil de nok sitte mer enn godt nok. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 29. november 2012 Forfatter Del Skrevet 29. november 2012 Hva tror du om Logitech ULTIMATE EARS 400VI? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Jeg har ingen erfaring med de selv, men har sett et par tester hvor de har kommet bra ut. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 29. november 2012 Forfatter Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Noen andre som har noen tips ? EDIT: gjerne øreplugger som har vunnet tester ect. Endret 29. november 2012 av igxx Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Jeg har Shure SE215 og er veldig godt tilfreds med denne/disse. Pga. "over-ear"-design blir det minimalt med støy fra kabel, hvilket var et meget stort/plagsomt problem for meg da jeg brukte "tradisjonelle" IEMs. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) hva synes dere om http://www.groupon.n...dscouk/13891913 og vet dere noe om dem, altså øreproppene. og er det tildenkt til spesiel gruppe? er gutt 18 år Endret 3. desember 2012 av igxx Lenke til kommentar
igxx Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 Trener svar asap Lenke til kommentar
igxx Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 er ikke lenge til tilbudet går ut, så må bumb, beklager :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå