vingebil Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Hei har ett lite problem, var på besøk til noen for 2 veker side, logget meg inn på min youtube på deres data, Nå bruker dei min youtube kanal til å se på videoer, Hva kan eg gjere for å stoppe det? hjelper det å bytte passord? takker Lenke til kommentar
igxx Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 vingebil skrev (På 29.11.2012 den 17.30): Hei har ett lite problem, var på besøk til noen for 2 veker side, logget meg inn på min youtube på deres data, Nå bruker dei min youtube kanal til å se på videoer, Hva kan eg gjere for å stoppe det? hjelper det å bytte passord? takker Det er bare å endre passordet på youtube kontoen så ville de ikke kunne logge seg inn, uten at de er tilgang til e-posten din Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 29. november 2012 Forfatter Del Skrevet 29. november 2012 Det som og er at eg har sikkert trykket på hugs innlogging, slik kvar gong dei er på youtube så bruker dei min Kanal, men vist det du sier om å bytte passord ordner biffen får eg prøve det 1 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Ja, bytting av passord vil hjelpe. Neste gang de går på youtube, så vil de være utlogget 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå