kvammn Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Hei. Eg har tenkt å kjøpe meg ein bra android telefon med bra kamera og rask prosessor til rundt 3000 kr. Er det noken som har ein telefon til rund den prisen dei vil annbefale? Takker for alle svar Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Samsung Galaxy S2. Mulig du kan gå for S3 også, men da tror jeg du sprenger budsjettet ditt Lenke til kommentar
Out Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Samsung Galaxy S3 er den beste jeg har hatt, har erfaringer med alle iPhone telefoner. Men ingen slår S3, men det er som Bergsprekken skriver at det sprenger budsjettet ditt. Lenke til kommentar
kvammn Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 takker for svar . ha og sett på LG optimus 4x HD. nokon som har erfaringar med den? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Lg er veldig treg med å oppdatere software. Styr unna. Lenke til kommentar
stevia Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Jeg har huawei honor. Er kjempefornøyd! Den koster mindre enn 3000 da:) Edit: koster rundt 2000 tror jeg Endret 1. desember 2012 av stevia Lenke til kommentar
Patience Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Kjøp LG NEXUS 4. Raskest av android-telefonene pga ren android. Samt at de få oppdateringer direkte fra google først av alle.. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Nexus 4 ser ganske så heftig ut, men synes ikke designet er så ufattelig mye å skryte av. Ligner på Huawei.. Endret 1. desember 2012 av Lami Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå