trangbudd Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Har laget en chrome extension for å se profilbildene til folk som har skjult bildet. Ta en titt! Hyggelig med tilbakemeldinger! https://chrome.googl...elbojdakpehniof Lenke til kommentar
Fyrn Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Jeg vet man kan gjøre det selv på myspace for eksempel ved å åpne bildet i et eget vindu/fane og endre en "m" eller "s" i adressefeltet til en "L". Er det noe slikt denne også gjør? Er det ikke litt suspekt at masse norske folk har lagt ut en anmeldelse med 5 stjerner. Jeg mener; hvor mye betalte du dem? Hehe. Men ja... uansett, ikke verd minnebruket for min del, men godt jobba, eller "only extension i need!" som en fyr sa! Endret 29. november 2012 av Fyrn Lenke til kommentar
trangbudd Skrevet 29. november 2012 Forfatter Del Skrevet 29. november 2012 Haha, fikk noen kompisser til å fyre opp litt anmeldelser. Om du tar en titt i kildekoden ser du hva som er gjort med URLen for å få det til å fungere. Poenget med appen er vel egentlig å få det gjort lettvint Minnebruk burde ikke være noe problem da det er 47 kb. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå