Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Synes jentene som røyker at det er sexy?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jenter som røyker , hmmm det er vell kanskje noe med det i spesielle settings men ikke nødvendigvis hver røyk , Modellbilder med røyk synes jeg ikke er noe spesielt, Men det er litt sexy om du fyrer på røyken til en jente, Ikke instant turn on men det er noe med det. Noe som tikler litt mer en uten røyk i noen settings ja

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har du fetisj av å se kvinner inhalere røyk? :ohmy: Vel, jeg kan si det slik at det ikke er særlig uvanlig å ha en "fetisj" for noe, men akkurat røyk forstår jeg meg ikke på..

Jeg er gutt, og jeg synes ikke det er noe Sexy.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

En fetisj er vel noe du tenner på ( høres ironisk ut i denne sammenheng xD ) men det er vel som alt annet innenfor seksualitet vi liker alle forskjelige ting og spesielt "detaljer" når det kommer til bekleding,oppførsel osv. Noen liker for eks høye støvletter og legger mer merke til det , andre merklig nok syntes det er sexy med hunter støvler ( gummistøvler, Heie bønda ). Så er nok helt individuelt hva man syntes er litt mer sexy en annet. Men som en mann så setter jeg pris på jenter uansett hva de går i eller hva de gjør !

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...