benjamin84 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Som tittelen sier - jeg kommer ikke ut av bilen etter vi kjører for å krige i første ordentlige mission. Det står "Hold F to exit vehicle" og jeg holder som bare det, men ingenting skjer. Noen tips? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Ingen problem det. Bare åpne kartet og fast travelle tilbake til basen. Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Mener å huske at jeg har "e" som standard, prøv det, bytt tast ellernsiste utvei som pleier å løse sånt, last inn et tidligere punkt i spillet. Edit: eller hvis det avean sa funker Endret 29. november 2012 av Sulphuras Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 29. november 2012 Forfatter Del Skrevet 29. november 2012 Fast travel fungerte ikke, prøvde alle knapper også. Det som til slutt fungerte var å re-sette tastene mens jeg satt fast i bilen, etter det kunne jeg bruke E for å gå ut Klotete bug, men, ellers et veldig artig spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå