Talker Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Skal jeg kjøpe CNPS7000ACU eller CNPS7000ALCU? har hørt at kjøingen er tilnermet lik... (men har hørt at noen syns alu er dritt :-? ) Vet at alu versjonen er mer "vennelig" for hk... Hva kan skje med hk? Hva anbefales? ER kjølingen nesten lik? Evt. hvilken er best... Deres meninger er?.. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Kjøp den i hel kobber. Da er du sikker på å få den beste av de 2 kjølerne, dessuten så er det kun kobberversjonen som du får kjøpt, siden den andre er utsolgt Lenke til kommentar
Talker Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 men jeg har hørt at forskjellene er veldig små... (skal ikke kjøpe enda) Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Driver du og drar på lan og flytter maskina di mye? I så fall bør du gå for den letteste av de to. Hvis data`n bare står på samme plass hele tiden kan du gjøre som meg og kjøpe kobberutgaven. Hvis du kjøper sistnevnte og likevel skal være litt mobil, kan må du passe på å legge kassa på siden slik at hovedkortet ligger nederst under transport. Slik skåner du hovedkortet. Alternativet er å demontere kjøleren, men DET blir vel litt mye knot... Lenke til kommentar
Talker Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 Pc'n kommer til å stå stille mesteparten av tiden ja... Noen som har gjort statetikk på kjølingen til disse kjølerene? Har tenkt å finne ut hvor stor forskjellen virkelig er.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå