Kent Rune Haugen Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Ice Blue Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Flott bilde prøv å lag isbiter av destillert vann..blir nesten helt klart..det er i hovedsak urenhetene i vannet som skaper den hvite krystalliseringen . Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Klarer ikke helt å sette ord på det, men det er noe med både komp , fargerm speiling og "bevegelsene" i isen. Det er både spennende, vakkert og på en måte levende og stillestående samtidig. Likte trøkket ovenifra venstre hjørne - ett eller annet som stemmer så helt..... Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 29. november 2012 Forfatter Del Skrevet 29. november 2012 Stor takk Jentungen 1 -Var på nippe til å kaste det, men var noe med det som lot meg beholde og vise dette. Har fått gode tips om å få klart vann, Destilertvann/osmosevann, kokes to ganger, for så å fryses ned dekket med plast over. Får bli prosjekt til helgen Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Stor takk Jentungen 1 -Var på nippe til å kaste det, men var noe med det som lot meg beholde og vise dette.Har fått gode tips om å få klart vann, Destilertvann/osmosevann, kokes to ganger, for så å fryses ned dekket med plast over.Får bli prosjekt til helgen Må du det? Synes virkelig det her var bra 6++ Har noe ved seg - selv om jeg ikke vet akkurat hva, har bare prøvd å finne ut av det. Du hadde sikkert en grunn for å ikke kaste det - noe ved bilde som stoppet deg også Kanhende det ikke treffer alle - men må det det ? Må alt være riktig? Jeg hadde vært stolt av å ha det på veggen jeg Men det er jo moro å prøve flere ting - og mye kan bli like bra, men på en annen måte Endret 29. november 2012 av Jentungen 1 1 Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Om du sett i mine øyne har ett meget bra bilde,ville eg og testet videre og sammenlignet med klar is,muligens noen klare andre ikke ,lykke til og spent på hva du får til. Lenke til kommentar
alnkjell Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Hei Kent Rune. Dette er et flott komponert abstrakt isbilde. Den kalde blåfargen står godt til motivet. Jeg ser også at du har mange andre fine bilder. mvh/KEA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg