Furyon Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Hey, nå har det seg sånn at jeg trenger en ny skjerm, har den dag i dag en sånn her skjerm http://www.asus.com/Display/LCD_Monitors/MK241H/#overview Er ganske fornøyd med den sånn egentlig, men lille søsteren min på 6 år skal få seg en mini pc, og da trenger hun en bra skjerm (Vil ikke at hun skal få problemer med øyene, eller noe andre problemer, pga dårlig skjerm) Men uansett, har ca en pris klasse på 3k +/-, Mine kriterier er * 1920 x 1200, har det nå i dag, og VIL ikke gå ned på størrelse * Må være 24" eller mer * Må ha god responstid, siden jeg spiller en god del * Skal være godt bilde, ser endel på filmer og serier * Ikke for dyr Har tenkt på 120Hz, men har også lyst på en 27", men har hørt at 1920 x 1200 blir litt i det minste laget, og siden jeg ikke har så sinnsykt høyt budsjett. Det er BARE bilde jeg er ute etter, trenger ikke å ha lyd i det hele tatt. Den må ha HDMI eller Dual DVI. Trenger heller ikke å være webkamera eller noe andre ting som kan trekke ned på bildet. Vet egentlig ikke om det er verdt å bytte min skjerm tho, siden aner ikke om noen andre skjermer gir noe særlig mye bedre bilde en min, har ikke sett på noen skjermer i denne klassen, så jeg kan ta alvorlig feil. Men vil ikke ende opp å kjøpe en skjerm som er dårligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå