Dr.Peedee Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Dette liker jeg ikke. Mulig jeg er for rask på avtrekkeren, men finner ingen måte å stille om spillet til engelsk. Alt av menyer er oversatt til norsk, inkludert settings. Så... hva faen jeg skulle stille grafikkinnstillingene til var ikke så lett å forstå umiddelbart når det dukker opp helt nye begreper. Kall meg sær, men norsk språk i spill forvirrer meg. Kunne vært greit med norsk subtitles på tale, men i menyer og ellers... skjønner ikke bæra. Samma skjedde i nyeste Ghost Recon, så det er vel en Ubisoft ting. Navnene på oppdragene der var oversatt til norsk, og det klang utrolig teit i forhold til orginalnavnene på engelsk. Nok om det... Skal se om jeg finner løsning i noen .ini filer noe sted. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Lol, mister troen på verden når jeg leser slikt. Opplevde det samme på xboxen og i Halo 4 forleden. Da var det ikke språkinnstillingene på xboxen som styrte det, men hva jeg hadde oppgitt som bosted. Endret jeg det til England så ble spillet engelsk. Sier det i tilfelle dette er Games for Windows Live eller noe, eller du har språk-/lokasjosjonsinnstillinger du kan endre på i spillet eller på en Ubisoft konto. Endret 29. november 2012 av TwiiK Lenke til kommentar
.Kim Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Bruker du en spillsentral som f.eks: steam, origin og uplay? Pleier å være instillinger der som gjør om den til norsk, og da setter den en standard for alle spillene i den. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Hvis jeg gjetter at du har spillet på Steam, har jeg rett da? EDIT: For sent ute. Som sagt, instillinger som de andre sier.' Skjønner deg godt, norsk hører til muntlig. I spill, film, programvare, tekster osv. skal det være engelsk. Alt annet blir feil. Endret 29. november 2012 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Takke seg til PC-DVD hvor man velger det under installasjon. Velger man engelsk får man engelsk. Husker jeg dreit meg ut på et av Assassin's Creed-spilla (tipper det var nummer to) og irriterte meg grønt over det. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 29. november 2012 Forfatter Del Skrevet 29. november 2012 ok takker folkens.. da prøver steam til engelsk. endte opp med å skifte språk på windows også. hehe. men mulig jeg ikke trenger gå så drastisk til verks da Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Kos med norsk språk på slike spill. I stedet for "Options" får du "Valg" osv. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå