Gå til innhold

Far Cry 3 kun på norsk - seriøst?

Anbefalte innlegg

Dette liker jeg ikke. Mulig jeg er for rask på avtrekkeren, men finner ingen måte å stille om spillet til engelsk. Alt av menyer er oversatt til norsk, inkludert settings. Så... hva faen jeg skulle stille grafikkinnstillingene til var ikke så lett å forstå umiddelbart når det dukker opp helt nye begreper.

Kall meg sær, men norsk språk i spill forvirrer meg. Kunne vært greit med norsk subtitles på tale, men i menyer og ellers... skjønner ikke bæra. Samma skjedde i nyeste Ghost Recon, så det er vel en Ubisoft ting. Navnene på oppdragene der var oversatt til norsk, og det klang utrolig teit i forhold til orginalnavnene på engelsk. Nok om det...

Skal se om jeg finner løsning i noen .ini filer noe sted.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lol, mister troen på verden når jeg leser slikt. :)

Opplevde det samme på xboxen og i Halo 4 forleden. Da var det ikke språkinnstillingene på xboxen som styrte det, men hva jeg hadde oppgitt som bosted. Endret jeg det til England så ble spillet engelsk.

Sier det i tilfelle dette er Games for Windows Live eller noe, eller du har språk-/lokasjosjonsinnstillinger du kan endre på i spillet eller på en Ubisoft konto.

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar

Hvis jeg gjetter at du har spillet på Steam, har jeg rett da?

EDIT: For sent ute. :p Som sagt, instillinger som de andre sier.'

Skjønner deg godt, norsk hører til muntlig. I spill, film, programvare, tekster osv. skal det være engelsk. Alt annet blir feil.

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...