Gå til innhold

BK: Mørk november

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte best V2,muligt eg vile sharpet det litt men ikke så mye som V1,Tips om vi ser her og tenker litt til neste bilder, må være treet til høyre og kutt av greiner,muligt du ikke hadde noe valg her,men skjenerelt er det godt og ha i tankene når en tar bilder i natur,men her som ellers innen foto kan det oppstå at kutt hever bilder.

Lenke til kommentar

Likte best V2,muligt eg vile sharpet det litt men ikke så mye som V1,Tips om vi ser her og tenker litt til neste bilder, må være treet til høyre og kutt av greiner,muligt du ikke hadde noe valg her,men skjenerelt er det godt og ha i tankene når en tar bilder i natur,men her som ellers innen foto kan det oppstå at kutt hever bilder.

Tusen takk Tor! :) Vil ta det med meg, og prøve igjen :)

Ha en riktig god helg! :)

Lenke til kommentar

Flott vinterstemning. Likte godt overgangen mellom is og vann. Fin farve - naturlig. Ville nok som J.E. sier vurder litt kutting nede.

Takker Harald! Meningen var å hør på JE - men klarte i farten å ta feil bilde. Prøver igjen med det rette bildet. Hyggelig at du likte bildet. Og fortsatt god helg! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fint motiv! Virker som det står litt på skakke eller er det bare meg? Tror også det kunne dra nytte av litt justering av levels slik at snøen blir helt hvit.

Tusen takk Gauperaa :) Står nok på skakke :) Skal prøve å få snøen hvitere. Takk for konstruktiv tilbakemelding :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...