Laila - Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Mørk november Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Godt formidlet...tenker da tittel står til bilde.Kan ikke se hva du kunne gjort annerledes her jeg?..tja...måtte bli ett kut i bunn,men kan oså være som det er;) 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Et fint dok J 1 av mørk november og syns version 2 er best Med hilsen Leif i " mørk, svart november " i nordland Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 29. november 2012 Forfatter Del Skrevet 29. november 2012 Godt formidlet...tenker da tittel står til bilde.Kan ikke se hva du kunne gjort annerledes her jeg?..tja...måtte bli ett kut i bunn,men kan oså være som det er;) TUsen takk Jan Erik! I am listening to you! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 29. november 2012 Forfatter Del Skrevet 29. november 2012 Et fint dok J 1 av mørk november og syns version 2 er best Med hilsen Leif i " mørk, svart november " i nordland Tusen takk Leif i Nord ! Blir litt trist med alt det mørke - men muligheter for innehygge med peis og lys da Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Tusen takk Leif i Nord ! Blir litt trist med alt det mørke - men muligheter for innehygge med peis og lys da Yes peis og lys og drømme om ner lyset og sola kommer fra " syden " den 16 januar 2013 Ja er lit trist med det mørke men..... Ho....ho Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Likte best V2,muligt eg vile sharpet det litt men ikke så mye som V1,Tips om vi ser her og tenker litt til neste bilder, må være treet til høyre og kutt av greiner,muligt du ikke hadde noe valg her,men skjenerelt er det godt og ha i tankene når en tar bilder i natur,men her som ellers innen foto kan det oppstå at kutt hever bilder. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 30. november 2012 Forfatter Del Skrevet 30. november 2012 Likte best V2,muligt eg vile sharpet det litt men ikke så mye som V1,Tips om vi ser her og tenker litt til neste bilder, må være treet til høyre og kutt av greiner,muligt du ikke hadde noe valg her,men skjenerelt er det godt og ha i tankene når en tar bilder i natur,men her som ellers innen foto kan det oppstå at kutt hever bilder. Tusen takk Tor! Vil ta det med meg, og prøve igjen Ha en riktig god helg! Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Flott vinterstemning. Likte godt overgangen mellom is og vann. Fin farve - naturlig. Ville nok som J.E. sier vurder litt kutting nede. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 Flott vinterstemning. Likte godt overgangen mellom is og vann. Fin farve - naturlig. Ville nok som J.E. sier vurder litt kutting nede. Takker Harald! Meningen var å hør på JE - men klarte i farten å ta feil bilde. Prøver igjen med det rette bildet. Hyggelig at du likte bildet. Og fortsatt god helg! Lenke til kommentar
gauperaa Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Fint motiv! Virker som det står litt på skakke eller er det bare meg? Tror også det kunne dra nytte av litt justering av levels slik at snøen blir helt hvit. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2012 Fint motiv! Virker som det står litt på skakke eller er det bare meg? Tror også det kunne dra nytte av litt justering av levels slik at snøen blir helt hvit. Tusen takk Gauperaa Står nok på skakke Skal prøve å få snøen hvitere. Takk for konstruktiv tilbakemelding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg