Per12345 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Hei. Leiter etter sovemedisiner som ikke viser på utvidet pisse prøver. Sliter utrolig mye med søvn og har ikke fått behandlings tid for dette før i slutten av Februar, og jeg kan absolutt ikke vente så lenge. Har tatt litt Remeron før som funket veldig bra! Viser de på prøver? Takk for svar på forhånd. Lenke til kommentar
Per12345 Skrevet 29. november 2012 Forfatter Del Skrevet 29. november 2012 Min mor er også veldig bekymret og regnet seg fram til at jeg bare hadde sovet 8 timer siden jeg stod opp på Søndag. Altså 8 timer på ca 87 timer. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 I prinsipp kan man finne spor av alle kjemiske preparater som du putter i deg. Men da må man jo også lete etter de. Hvis man ikke leter etter virkestoffene (eller rester av de), i/fra Remeron i urinen, vil man heller ikke finne dem. Lenke til kommentar
Per12345 Skrevet 29. november 2012 Forfatter Del Skrevet 29. november 2012 I prinsipp kan man finne spor av alle kjemiske preparater som du putter i deg. Men da må man jo også lete etter de. Hvis man ikke leter etter virkestoffene (eller rester av de), i/fra Remeron i urinen, vil man heller ikke finne dem. Forstod ikke helt hva du mente. At Remeron ikke kan spores utvidet urinprøver, men ved blodprøver o.l kan det? Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Jo, du kan finne det i både urin og blod, men da forutsettes det at man konkret leter etter det. Hvis man tar en blod- eller urinprøve for å lete etter sukker, finner man jo ikke remeron. Lenke til kommentar
Per12345 Skrevet 29. november 2012 Forfatter Del Skrevet 29. november 2012 Jo, du kan finne det i både urin og blod, men da forutsettes det at man konkret leter etter det. Hvis man tar en blod- eller urinprøve for å lete etter sukker, finner man jo ikke remeron. Okei. Husker ikke helt hva de sjekket nå, men hvilke stoffer inneholder Remeron som du tror de kan sjekke for? Er det noe stor risk? Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Hvorfor ønsker du ikke at de skal vises i en prøve? Er du redd for at moren din skal ta stikkprøve på deg fordi du endelig begynner å få sove igjen? Bare lurer, for hvis en lege skulle finne noe har de taushetsplikt så det er ikke noe problem. Har flere venner som har hatt weed og masse annet i pisset ved rutinekontroller, ingen problemer der. Lenke til kommentar
Per12345 Skrevet 29. november 2012 Forfatter Del Skrevet 29. november 2012 Hvorfor ønsker du ikke at de skal vises i en prøve? Er du redd for at moren din skal ta stikkprøve på deg fordi du endelig begynner å få sove igjen? Bare lurer, for hvis en lege skulle finne noe har de taushetsplikt så det er ikke noe problem. Har flere venner som har hatt weed og masse annet i pisset ved rutinekontroller, ingen problemer der. Går på pissing. Men nå i dag tok legen ansvar og skulle skrive ut Remeron til meg i morgen. Gleden er ubeskrivelig, og tråden kan slettes 1 Lenke til kommentar
Per12345 Skrevet 24. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2012 Kan mod vennligst slette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå