Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg trenger hjelp med noen tips til gaver til kjæreste (hun)

Anbefalte innlegg

Som sagt i emnetittelen, så er det slik ståa er.

Vi har halvtårsdag 9. desember, hun har bursdag 20. desember og så er det jo julaften. :omg:

Jeg har noen planer, men vet ikke enda om det er slik det blir. Trenger litt tips til hva jeg kan gjøre!

Som sagt så er planene mine for now:

9 desember: Så har vi ikke noen planer enda, men får se om jeg lager en middag eller noe. Tenkte å gi henne en mindre gave i form av et fint skjerf eller så (dama er hekta på klær og film forresten) og en annen liten ting (Hun har også dilla på pyntegjenstander som ikke tar stor plass men som betyr litt, og en hvit marmorstein med inngravering tenkte jeg var en okei sak i dette tilfellet) jeg har funnet, så jeg tror denne dagen er forholdsvis i boks.

Såh... Her kjem problema.

På bursdagen hennes så skal vi til Spikersuppa for å stå på skøyter (min hobby som hun vil prøve) litt utpå kvelden, for deretter å kanskje ta en tur på en kafe eller restaurant (noen anbefalinger?) Trenger en gave! Vet ikke hva :hm:

Julaften.... :cry: Ikke snøring. Ikke halvveis peil engang. Jeg vet hvordan innpakningen skal se ut. That's it. Tenkte å finne noe, legge dette i en eske, helle sånne små sjokoladehjerter over, pakke inn og work my magic på resten, men hva..?

Som sagt så trenger jeg litt tips til dette :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Indeed Lavalampe er alltid fett å få og mange har alltid hatt lyst på en. Ellers så ville jeg prøvd å forklare personlighetens mer hvis du ønsker hjelp av kvalitet. Du vil vel ikke at hun skal få en gave som ikke passer henne?

En filmkolleksjon kunne vært noe, eller som tillegg til noe annet et gavekort på kino med deg?

Lenke til kommentar

Okei.

Hun...

Elsker film, jobber med klær, liker å bli positivt overrasket, er glad i ting som god lyd også (flaks! Jeg jobber med høyttalere! :D ), liker alt som er så mye som halvveis romantisk, liker små pyntegjenstander som betyr noe, liker å stå på ski, liker musikk også forsåvidt.

Kino og sånn blir ikke helt optimalt, selv om det er en god tanke, for det er noe vi gjør så ekstremt mye ellers. Er det en film vi vil så så har vi 100% oppmøte på premieren til akkurat den filmen (yess... Jeg har også vært på Twilight-premiere. Den er ikke så fæl som alle skal ha det til, er bla en ganske bra actionsekvens der). Hun liker forsåvidt enkelte brettspill (det er første gangen jeg noensinne har møtt noen som faktisk er god i Yatzy o.o )

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...