Jod-R Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Tenkte det kunne være greit å ha en docking stasjon til min galaxy s3 på nattbordet. Det jeg vil den skal gjøre er å lade telefon og kunne spille av musikk fra den. Så det hadde vært greit med grei lyd. Jeg vet det finnes mange å velge til iphone, så jeg håper det finnes noen til android også. Er det noen spesielle som er å anbefale eller å ligge unna. Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 30. november 2012 Forfatter Del Skrevet 30. november 2012 Ingen som vet om docking stasjoner til android? Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Dock med lydutgang eller høytaler med dock? Høytaler med dock kan du se her: http://www.elkjop.no/catalog/tv-lyd-og-bilde/no_docking/docking-og-mp3-hoyttalere?SearchParameter=%26%40QueryTerm%3D*%26CategoryUUIDLevel2%3D43MKeQuvDWMAAAEopFdewBaQ%26ManufacturerName%3DPhilips%26online%3D1%26%40Sort.ProductListPrice%3D0 Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 6. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2012 Etter å undersøkt litt så har jeg vel kommet fram til noen alternativer som kan være aktuelle. http://www.prisjakt.no/product.php?j=974526,963295,1170264,963296 Er det noen som man burde absolutt holde seg unne og er det en som er mye bedre enn de andre? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Alternativt kjøper du en god iphone docking og kobler android telefonen til trådløst med en bluetooth mottaker. Ekstra lader kan du evt kjøpe billig her. Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 15. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2012 Alternativt kjøper du en god iphone docking og kobler android telefonen til trådløst med en bluetooth mottaker. Ekstra lader kan du evt kjøpe billig her. Halve poenget med docking er jo at telefonen har en fast plass og i tillegg blir ladet. Pluss at jeg vil tro at det blir lettere å bytte sanger hvis telefonen står oppreist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå