Audun0505 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Fyfaen, nå er jeg så jævlig lei av å ikke gjøre noe i helgene. Jeg har to forskjellige typer venner. En som er over middels gald i å konsumere alkohyler og dra på den fryktede Møllers pub (lul) og henge, mens den andre typen er glad i å sitte hjemme foran en PC-skjerm og bestille pizza. Greia er den at jeg ikke gidder å spille mer, men ikke vil ende opp på pumping på slutten av dagen heller. Derfor tenkte jeg å finne på noe med mine mer nerdete venner, men jeg kommer ikke på noen ting. Vi har gjort noe slikt en gang før og da ga vi en rusmisbruker 50 kr for å bestille 3 togbilletter til et tilfeldig sted. Noe annet ala det man kan finne på? Steder man kan dra, aktiviteter eller anna shaiiiiiiiiit... Det skal legges til at vi bor i Oslo, vi er alle over 18 (men under 20) og ikke har evig penger... Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Nå er det fint å dra ut til et vann og tenne opp bål, sette opp telt osv og fiske og kose seg rundt bålet og nyte god mat ute i naturen. Dette syns jeg er mye bedre enn å bruke masse penger for å ha det morro. Kan dere ikke diskutere hva dere tenker at dere vil? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Bowling/biljard Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Kødde med naboen? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Skaff dere motards og fart rundt Mellomtung mc, men det koster jo litt Endret 21. desember 2012 av Kabom Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 (endret) . Endret 30. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 (endret) . Endret 30. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå