Itw Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Hei Bruker chrome både på PC, pad og Tlf men er noe som plager meg på pad og Tlf. Når jeg har dratt meg ned på en side og klikker inn på en sak, leser den og når jeg da trykker tilbake så havner jeg på toppen av siden og ikke der jeg klikket meg inn. Er irriterende og måtte bla seg helt ned igjen for og lese videre. Noen som vet av en fiks til dette?. På PC fungerer det utmerket, fungerer også med original leseren på galaxy s2, men på nexus 10 fulgte bare chrome med. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Samme irriterende problem på min HTC One X. VG fungerer fint, men f.eks Dagbladet har problemet du nevner. Var oppdatering av Chrome i dag, men ingen forbedring. Andre nettlesere klarer som du nevner dette fint. Gi beskjed om du finner ut av det! Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Liten oppdatering på denne. Om du laster ned Chrome beta, så ser det ut til å fungere fint der: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.chrome.beta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå