Golwin Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Hei, jeg får ikke sendt filer med DCC i mIRC, jeg får tatt imot. Men jeg har Telenor ADSL og en SMC router med NAT. I Mirc på Options -> DCC -> Options er det 'DCC Ports' First og Last, jeg setter de til f.eks. 1030 og 1050. og går på NAT i routern og skal åpne portene. Da setter jeg i Public Port 1030-1050, men hva skal stå i Trigger Port? jeg prøvde med 1030 men det hjalp ikke noe. Hva skal jeg skrive i Trigger Port? Er det detta jeg må gjøre for å sende? Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Uff DCC på mirc er no crap, får det bare til å funke en skjelden gang. Faktisk så er MSN/Windows messenger bedre på det...rart Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Golwin du er inne på svaret. Jeg har Nextgentel og ikke samme ruter som deg, så jeg vet ikke hvordan du konfigurerer NAT tabellen hos deg. Søk etter en guide på nettet for din ruter. Eller spør Telenor support... Lenke til kommentar
Golwin Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 Det jeg trenger å vite er triggerporten for DCC på mIRC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå