Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Deprimert, og har farlige tanker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en 18 år gammel gutt, som sliter med depresjon, og selvmordstanker.. Jeg er en person som har null sosial liv utenom skolen (også da er det veldig lite), og dette begynner å rive meg i stykker.. Jeg føler meg så tom, da jeg ikke føler jeg har noen veldig nære lengre som jeg kan stole på, eller snakke med, jeg pleide å ha en bestevenn, men jeg lurer på om hun i det hele tatt bryr seg om meg... Jeg har de siste årene tenkt konstant på selvmord.. Jeg er under BUP, men jeg føler at jeg ikke blir tatt helt på alvor, jeg har hatt mine stunder hvor jeg nesten har begått selvmord, men hvor lærere eller foreldre har klart å stoppe meg, men nå er det snart jeg ikke klarer mere, jeg er så deprimert, jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre....

Er det noen som kan hjelpe meg? Anonym poster: af1a90e39dff98c21272802ccbd8edce

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du sagt dette til de på BUP??

Har du en fastlege du kan prate med??

Prat med hvem som helst. Her er en tråd du kan skrive i for å bli hørt:

http://www.diskusjon...owtopic=1219228

Ja, jeg tror BUP har forsått det, da jeg har vært hos dem flere ganger, men jeg føler jeg ikke blir tatt på alvor, jeg frykter at dersom jeg ikke får hjelp snart, så kommer jeg til å gjøre det.. Anonym poster: af1a90e39dff98c21272802ccbd8edce

Lenke til kommentar

Ja, jeg tror BUP har forsått det, da jeg har vært hos dem flere ganger, men jeg føler jeg ikke blir tatt på alvor, jeg frykter at dersom jeg ikke får hjelp snart, så kommer jeg til å gjøre det.. Anonym poster: af1a90e39dff98c21272802ccbd8edce

Da må du presse på med dette.

Hvis du føler at det er akutt så tar du å ringe legevakta, og får deg selv innlagt så du kan være i trygge omgivelser med folk som kan passe på deg døgnet rundt!

Lenke til kommentar

Da må du presse på med dette.

Hvis du føler at det er akutt så tar du å ringe legevakta, og får deg selv innlagt så du kan være i trygge omgivelser med folk som kan passe på deg døgnet rundt!

Tror ikke det er så alvorlig enda, men jeg er redd for det.. Har time hos BUP om ikke så alt for lenge. Anonym poster: af1a90e39dff98c21272802ccbd8edce

Lenke til kommentar

Husk på det når det blir aktuelt ok??

Har du prøvd å prate med foreldrene dine om dette?

Nei, jeg føler ikke for det, jeg vil ikke at de skal være så jævelig bekymret for meg, derfor vil jeg snakke med noen som ikke kjenner meg, og som jeg kan snakke anonymt med.. Mine foreldre har nok å styre med. Anonym poster: af1a90e39dff98c21272802ccbd8edce

Og jeg tror ikke jeg er i en akutt fare for å begå selvmord, men som jeg har sagt, så er jeg redd for at det kan komme til det punktet. Anonym poster: af1a90e39dff98c21272802ccbd8edce

Og jeg tror ikke jeg er i en akutt fare for å begå selvmord, men som jeg har sagt, så er jeg redd for at det kan komme til det punktet. Anonym poster: af1a90e39dff98c21272802ccbd8edce

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...